نسخه بعدی Battlefield تا چند سال دیگر منتشر نخواهد شد

نسخه بعدی Battlefield تا چند سال دیگر منتشر نخواهد شد

عنوان Battlefield 1 به یکی از محبوب ترین عناوین در سبک شوتر و چندنفره تبدیل شده. اما آقای یرگسن که مدیر مالی شرکت الکترونیک آرتز است به تازگی اعلام کرده که نسخه بعدی Battlefield هنوز برای سال آینده برنامه ریزی نشده و احتمالا به این زودی ها عرضه نخواهد شد. چند وقتی است خبر می رسد که الکترونیک آرتز قصد دارد تا هر سه ماه یک بار یک DLC به بازی اضافه کند. اولین DLC این عنوان در ماه مارچ (سه ماه دیگر) منتشر می شود که ارتش فرانسه را به بازی اضافه خواهد کرد. افزایش سود شرکت EA از دیگر دلایل چنین سیاستی اعلام شده.

با توجه به اینکه بازی BF1 مورد استقبال میژه ای قرار گرفته، شاید عرضه نسخه جدید این بازی در مدت زمان کم، کار اشتباهی بوده و باعث شود که بازی نتواند از پتانسیل کامل خود بهره برداری کند. چنین تصمیمی کاملا قابل درک است و باتوجه به اینکه EA اعلام کرده که DLCهای متعددی به بازی اضافه خواهد کرد، بازی یکنواخت و تکراری نخواهد شد. روسیه دیگر کشوری است که بعدها به این عنوان اضافه خواهد شد. با توجه به اینکه بازی Battlefield 1 در نقاط مختلفی از جهان، مانند صحرای سینا، نقاط مختلف اروپا و … جریان دارد، Dice می تواند با اضافه کردن نقشه های بیشتر، فضاهای جدیدی را به بازی اضافه کند.

اسلحه های جدید هم در راه هستند و Dice ظاهرا ۲۰ اسلحه جدید را به بازی اضافه خواهد کرد. اگر این تصمیم EA واقعا اجرایی شود، تا سال ۲۰۱۸ هیچ Battlefield دیگری منتشر نخواهد شد. این فاصله زمانی به دایس و EA اجازه می دهد تا بتوانند درباره نسخه بعدی این بازی بیشتر فکر کنند. شاید باز هم به جنگ های زمان حال بازگردند، شاید به جنگ جهانی دوم، و شاید به جنگ کره! به هر حال بهتر است تا زمانی که BF1 هست، آن را تجربه کنید. خصوصا بخش چندنفره که واقعا فوق العاده کار شده.


 

نظر خود را بنویسید

avatar