فروش کنسول اکس باکس وان در ماه نوامبر عالی بوده است

فروش کنسول اکس باکس وان در ماه نوامبر عالی بوده است

بالاخره آماری از میزان فروش اکس باکس وان در ماه نوامبر منتشر شد. سازمانی که هر ماه آمار فرو کنسول ها را منتشر می کند، آمار مربوط به ماه نوامبر را هم منتشر کرد. گروه NPD اعلام کرد که فروش اکس باکس وان در ماه نوامبر بیش از ۱ میلیون دستگاه بوده. اما همان طور که می دانید، این کنسول پلی استیشن ۴ بود که توانست اکس بامس وان را در ماه نوامبر شکست دهد. در میزان فروش کلی هم، هنوز پلی استیشن ۴ است که با عبور از مرز ۵۰ میلیون دستگاه، موفق شده از رقیب خود جلوتر باشد. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید!

معاون بازاریابی اکس باکس در بیانیه ای اعلام کرد:

از زمانی که کنسول اکس باکس وان اس در مراسم E3 معرفی شد، شاهد پیشرفت چشمگیری در فروش اکس باکس بوده ایم. به لطف جمعه سیاه و به این دلیل که تقاضای کنسول در این دوره بسیار زیاد است، افزایش فروش و پیشرفت بیشتر و بهتری را شاهد بوده ایم.

علاوه بر پیشرفت در میزان فروش، کاربران اکس باکس لایو هم با استقبال خود نشان داده اند که از تخفیفات ارائه شده رضایت کامل داشته و در واقع، مجموع بازی‌ بازان آنلاین روز ۲۷ نوامبر (یک‌شنبه ۷ آذر) در مقایسه با همین زمان در سال گذشته، ۴۰ درصد بیشتر بوده است.

همان طور که گفتیم، فروش پلی استیشن ۴ هنوز هم از فروش اکس باکس وان بسیار جلوتر است. مایکروسافت هنوز هم هیچ رقم دقیقی از میزان فروش کنسولش منتشر نکرده. اما عرضه اکس باکس وان اس کمک بزرگی به مایکروسافت کرد و فروش اکس باکس وان را نیز افزایش داد. به طوری که در چند ماه متوالی، این اکس باکس وان بود که از لحاظ فروش بر پلی استیشن ۴ برتری داشت. اما بالاخره این پیروزی چند ماهه به پایان رسید و پلی استیشن ۴ موفق شد جایگاه خود را پس گیرد.


نظر خود را بنویسید

avatar