کوری بالروگ می گوید روند God of war جدید خطی نخواهد بود

کوری بالروگ می گوید روند God of war جدید خطی نخواهد بود

یکی از مورد انتظار ترین بازی ها قطعا God of war جدید است. تریلری که در کنفرانس E3 امسال نمایش داده شد، حضار داخل سالن را به وجد آورد. شاید بتوان گفت که یکی از نقاط ضعف سری بازی های God of war، خطی بودن روند آن ها بود. منظور از خطی بودن روند این است که گیمر تنها از یک روش می توانست معماها را حل کرده یا با دشمنان بجنگد. اما به قول کوری بالروگ که کارگردان بازی است، این روش در God of war جدید تغییر کرده و به گیمر اجازه می دهد تا دشمنان خود را از روش های مختلفی از پای درآورد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید!

شاید یکی از مواردی که موجب نگرانی گیمرها و طرفداران این بازی شده این است که چرا God of war جدید در مراسم PlayStation Experience 2016 خضور نداشت. کوری بایروگ در ادامه صحبت هایی که داشت اعلام کرد که بازی های بزرگ همیشه پیچیده و سخت هستند و نیاز به زمان زیادی دارند. وی گفت:

عدم نمایش بازی در نمایشگاه پلی استیشن دلیل خاصی نداشت. اصلا جای نگرانی نیست چرا که افراد کروه در حال کار کردن روی این بازی هستند. اما ساخت بازی های بزرگ همیشه سخت، مشکل و پیچیده است.

 

هنوز تاریخ انتشار God of war منتشر نشده اما می توان انتظار بازی را در سال ۲۰۱۷ داشت. مگر اینکه نگرانی گیمرها درست باشد و بازی با مشکل مواجه شود. اگر چنین باشد باید انتظار تاخیر در عرضه بازی را داشت اما به نظر می آید که همه ترجیح می دهند تا یک بازی را به صورت کامل و بدون باگ تجربه کنند. سال ۲۰۱۷ را شاید بهترین سال برای گیمر بودن دانست. خصوصا کسانی که کنسول پلی استیشن ۴ را در اختیار دارند. انحصاری های بسیاری قرار است برای این کنسول عرضه شود و از بازی های مالتی پلتفرم هم می توان به Red dead redemption 2 اشاره کرد که قرار است در پاییز سال آینده منتشر شود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar