احتمالا شاهد “Theater Mode” در نسخه جدید iOS خواهیم بود

احتمالا شاهد “Theater Mode” در نسخه جدید iOS خواهیم بود

سینما جزو معدود مکان هایی است که هنوز هم در آن از شما درخواست می شود تا گوشی خود را خاموش کنید. اما احتمالا این مکان هم به زودی مانند هواپیما به جایی تبدیل می شود که شما می توانید از گوشی خود استفاده کنید. ظاهرا برخی از مردم نمی توانند حتی برای دو ساعت فیلم دیدن از گوشی خود صرف نظر کنند. برای همین هم شرکت اپل قصد دارد یک مود جدید به مودهای موجود در آیفون اضافه کند که “Theater Mode” نام دارد.

این مود که احتمالا مشابه با Airplane Mode خواهد بود، احتمالا رنگ های سفید صفحه و منوها را با رنگ های تیره تعویض خواهد کرد. زمانی که داخل سینما گوشی خود را روشن می کند نور سفید آن واقعا در سالن نمایان می شود و باعث حواس پرتی حضار می شود. یکی دیگر از کارهایی که مود می کند، قصع کردن صدای notificationها می باشد.

این مود احتمالا در نسخه ۱۰٫۳ iOS معرفی خواهد شد و شکلی پاپکورن مانند خواهد داشت. این مود قطعا برای کسانی مناسب است که نیاز دارند همیشه در دسترس باشند. بنابراین این مود به آن ها این اجازه را می دهد تا نه تنها پیگیر امور ضروری خود باشند، بلکه حواس حضار داخل سالن را هم به نور گوشی خود پرت نکنند. البته این خبر به صورت رسمی تایید نشده اما احتمال آن بسیار زیاد است که چنین ویژگی به آیفون اضافه شود. بهتر است تا منتظر تایید رسمی این ویژگی باشیم.

منبع: Techradar


 

نظر خود را بنویسید

avatar