CES 2017: شرکت Razer به شما گیمینگ ۱۲K را هدیه می دهد

CES 2017: شرکت Razer به شما گیمینگ ۱۲K را هدیه می دهد

قابلیت های بسیار زیادی از سوی کمپانی های مختلف برای تجربه گیمینگ بهتر ارائه شده اما پروژه تازه ای که شرکت Razer از آن در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرده واقعا جاه طلبانه و جذاب است. زمانی که تمام کمپانی های صنعت گیم به سمت رزولوشن ۴K پیش می روند، شرکت Razer با پروژه تازه خود به نام Valerie، رزولوشن ۱۲K را به شما ارائه خواهد. البته این کار توسط ۳ مانیتور ۴K انجام خواهد شد.

این Concept که در نمایشگاه CES 2017 به نمایش گذاشته شد، یک لپ تاپ قدرتمند به همراه یک مانیتور اصلی، و ۲ مانیتور دیگری است که به صورت مکانیکی قابلیت باز شدن به طرفین را خواهند داشت. هر کدام از این صفحه ها ۱۷٫۳ اینچ خواهد بود و با پنل IGZO و ۴K شما در واقع یک لپتاپ گیمینگ ۱۲K خواهید داشت. شاید چیزی که گیمرها را حتی بیشتر به هیجان آورد، به کار گرفتن تکنولوژی Surround View شرکت Nvidia در این لپتاپ است. G-Sync تکنولوژی دیگری است که در این صفحه های به کار گرفته می شود تا نرخ فریم روان باقی بماند.

 

شرکت Razer

 

البته نکته ای که باید به آن توجه داشت، قدرتی است که این سه مانیتور یا کیفیت نیاز دارند تا بازی های را با آن کیفیت اجرا کنند. شرکت Razer هنوز از قدرت سخت افزاری این لپتاپ اطلاعاتی منتشر نکرده. تنها صحبتی که این شرکت از کارت گرافیکی کرده این است که از مدل GeForce GTX 1080 استفاده خواهد شد. البته ممکن است از دو عدد از این کارت های گرافیکی در لپتاپ استفاده شد.

 

شرکت Razer

 

این سری از لپتاپ های شرکت Razer فقط مختص به گیمینگ نبوده و مسلما افراد گرافیست به آن علاقمند خواهند شد. شرکت Razer تایید کرده که این سه مانیتور از دقت رنگ ۱۰۰ درصدی (۱۰۰% Adobe RGB) برخوردار خواهد بود. این لپتاپ ۳۸ میلیمتر ضخامت و ۵٫۵ کیلوگرم وزن خواهد داشت. البته همان طور که گفتیم این طرح هنوز یک Concept و طرح است و به نظر نمی رسد به این زودی ها عرضه شود.

منبع: Techradar


 

نظر خود را بنویسید

avatar