ظاهرا تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 2 مشخص شده

ظاهرا تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 2 مشخص شده

سال ۲۰۱۷ یکی از شلوغ ترین سال های دنیای گیمینگ خواهد بود. با توجه به حجم زیاد بازی ها و پلتفرم هایی که قرار است امسال عرضه شود، می توان انتظار داشت که شایعات بسیاری در مورد تاریخ عرضه آن ها منتشر شود. بعضی از این شایعات توسط خرده فروشی ها پخش می شود که بسیاری از آن ها غلط از آب در می آیند. حال به تازگی یک خرده فروشی اقدام به انتشار تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 2 کرده است.

همان طور که می دانید Red Dead Redemption 2 بزرگترین عنوان شرکت راکستار در سال ۲۰۱۷ است و همان طور که گفتیم، یک خرده فروشی اقدام به انتشار تاریخ عرضه این بازی کرده. اما بر خلاف روند همیشگی، یک خرده فروشی در انگلستان که بر روی لباس و اقلام مشابه تمرکز دارد اقدام به این کار کرده که البته شهرت آن به قوت گرفتن این شایعه کمک خواهد کرد.

با توجه به اعلام این خرده فروشی، روز دوشنبه ۱۰ مهر ماه ۱۳۹۶ (۲ اکتبر میلادی) می توانیم جدیدترین نسخه از سری Red Dead Redemption را تجربه کنیم. با اینکه این خرده فروشی تاریخ انتشار را اعلام کرده، اما می توانیم انتظار تغییر آن را داشته باشیم. چرا که راکستار قبلا هم در انتشار بازی های خود تاخیر انداخته است. بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 به طور رسمی قرار است در زمان نا مشخصی در پائیز سال ۲۰۱۷ میلادی برای پلتفرم‌ های اکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

Red Dead Redemption 2 برای کامپیوترهای شخصی منتشر نخواهد شد. بسیاری از گیمرها و دارندگان PC هم به این کار اعتراض کرده اند. شاید مانند GTA V در آینده این بازی برای PC هم منتشر شود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar