فروش بازی Grand Theft Auto IV بیش از ۷۰۰۰ درصد رشد داشته است

فروش بازی Grand Theft Auto IV بیش از ۷۰۰۰ درصد رشد داشته است

یکی از قابلیت و ویژگی های محبوب اکس باکس، قابلیت Backwards Compatibility آن است. این ویژگی به شما امکان می دهد تا بازی های نسل گذشته را روی کنسول های نسل هشتمی تجربه نمایید. چندی پیش اعلام شد که بازی محبوب و موفق Grand Theft Auto IV نیز چنین امکانی پیدا کرده و علاقه مندان می توانند این بازی را بر روی کنسول های نسل هشتمی خود تجربه کنند. چیزی که مسلم است، رشد بسیار بالای فروش این عنوان می باشد که البته کاملا قابل پیش بینی بود. آمار حاکی از آن است که فروش بازی Grand Theft Auto IV بیش از ۷۰۰۰ درصد افزایش داشته است.

البته همان طور که گفتیم، این میزان فروش کاملا قابل پیش بینی بود. دلیل اول کیفیت خود بازی است و اینکه شما می توانید بارها آن را بازی کنید. دلیل دوم را می توان در سازنده بازی دانست. شرکت راکستار بازی های فوق العاده ای می سازد. پیش تر بازی Red Dead Redemption نیز که ساخته راکستار است، موفق شده بود تا پس از پشتیبانی از قابلیت Backwards Compatibility اکس باکس، با افزایش فروش رو به رو شود.

جالب اینجاست که GTA IV در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و اینکه یک بازی بتواند ۹ سال پس از عرضه اینقدر فروش داشته باشد، کیفیت بالای این بازی را اثبات می کند. نکته دیگری که مورد بحث است، بسته های الحاقی این عنوان می باشد که شما آن ها را هم می توانید تجربه کنید. تنها موردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای این کار نیاز به نسخه اصلی بازی خواهید داشت.


 

نظر خود را بنویسید

avatar