انتخاب رنگ خودرو

انتخاب رنگ خودرو

هنگام خرید خودرو با مسائل گوناگون روبرو می شوید که چه نوع خودرویی انتخاب کنید به خصوص این روزها که تنوع خودروهای داخلی و خارجی بسیار زیاد شده استعلاوه بر اینکه به نوع و برند خودرو دقت میکنید باید به عوامل دیگری نیز توجه داشتعواملی که بسیار مورد اهمیت هستند لوازم یدکی خودرو نیز میباشد. مسئلهای که تمامی خودروها با آن مواجه هستند تصادفات  و خرابی ماشین می باشد در هر صورت نیاز به لوازم یدکی دارند بنابراین باید به دنبال برندی باشید که لوازم یدکی آن در بازار موجود باشد تا هنگام تصادفات و خرابی با مشکل کمبود لوازم مواجه نشوید.

از دیگر مواردی که باید به آن دقت کرد رنگ خود را است شاید بسیاری از افراد ندانند که رنگ خودرو در عوامل بسیاری تاثیر گذار است و فقط رنگ را بر اساس سلیقه انتخاب کند.  چیزی که ما در این مقاله ارائه خواهیم داد موضوعات مرتبط با رنگ خودرو می باشد.در ادامه مقاله نیز با ما همراه باشید.

تاثیر رنگ در تصادف:

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که رنگ خودرو باعث بسیاری از تصادفات می شود به این گونه که رنگ هایی که بیشتر جلب توجه می کنند مانند قرمز ، آبی و… بیشتر از سایر رنگهای  خودرو تصادف میکنند. اما رنگ های خنثی همچون سفید به رنگ های ایمن  شناخته می شود.و شاید به همین دلیل است که رنگ سفید به عنوان پرطرفدارترین رنگ انتخاب شده است.

بیمه خودرو:

شاید مسئله ذهن شما را درگیر کرده باشد که آیا خودروهایی که رنگهای زننده مانند قرمز و آبی دارند که بیشتر باعث تصادف می شوند،  مبلغ حق بیمه آنها متفاوت است؟؟  باید گفت که مبلغ بیمه در کشوری مثل ایران برای تمامی رنگ ها یکسان است اما در  کشورهایی همچون استرالیا بیمه برای ماشین هایی که تصادفات بیشتری دارند گران تر است.

فضولات پرندگان:

یکی از مسائلی که  همه دارندگان ماشین با آن مشکل دارند  فضولات پرندگان است.  باید گفت بر اساس تحقیقات انجام شده در چندین کشور به این نتیجه رسیده اند که پرندگان نیز به ماشین هایی با رنگ های تیره  و زنده همچون قرمز آبی و مشکی علاقه بیشتری دارند بنابراین فضولات پرندگان بیشتر بر روی اینگونه ماشین ها وجود دارد.

نکته که باید بدانید این است که هرگز اجازه ندهید فضولات پرندگان به مدت طولانی روی رنگ ماشین بماند زیر باعث خرابی و از بین بردن رنگ میشود.

لوازم یدکی خودرو:

از موارد مهمی که باید به آن توجه کنید این است که قبل از خرید تحقیق کنید که آیا لوازم یدکی اتومبیل مورد نظر در بازار وجود دارد یا خیر خصوص در کشور ما ایران تحریم های بسیاری وجود دارد. لوازم یدکی خودروهای خارجی کمتر پیدا میشود. اما برای  خرید خودر چینی و لوازم یدکی ام وی ام  وسایرخودروهای چینی و داخلی  میتوانید از شرکت مبین یدک خریداری کنید .

نظر خود را بنویسید

avatar