چگونه یک بوتیک لباس موفق داشته باشیم

چگونه یک بوتیک لباس موفق داشته باشیم

اگر صاحب یک بوتیک لباس هستید می توانید با تلاش های بازاریابی خود خلاق باشید و راهی برای رسیدن به موفقیت پیدا کنید.

برای شرکت در میهمانی ها و مراسم خود با مزون لباس اصفهان شیک و به روز باشید.

حضور آنلاین

آیا قصد دارید یک بوتیک پوشاک راه اندازی کنید یا محلی را که قبلاً در اختیار دارید رشد و ارتقا دهید ، باید آنلاین باشید.

با این حال ، این بدان معنی نیست که فروشگاه ها منسوخ شده اند. در حقیقت ، دو سوم مشتریان قبل یا بعد از خرید آنلاین از فروشگاه ها بازدید می کنند. آنها می خواهند محصولاتی را که به آنها علاقه مند هستند را ببینید و آ«ها را پرو کنند و قبل از خرید آنها را امتحان کنید.

با توجه به این موارد ، برای بوتیک پوشاک خود یک وب سایت یا وبلاگ ایجاد کنید. در نظر بگیرید هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه بفروشید. به عنوان مثال ، شما می توانید به مشتریان محلی این امکان را بدهید که محصولات مورد علاقه خود را بصورت آنلاین از طریق وب سایت خود سفارش دهند و آنها را در فروشگاه امتحان کنند. همچنین ، زمان خود را برای تبلیغ بوتیک خود در رسانه های اجتماعی و دایرکتوری های تجاری محلی اختصاص دهید.

مکان همه چیز است

وقتی صحبت از خرده فروشی می شود ، مکان همه چیز است. اگر فروشگاه شما در یک محله مبهم واقع شده است ، ممکن است مشتریان نتوانند آن را پیدا کنند.

در حالت ایده آل ، یک مکان مرکزی یا یک منطقه محبوب را انتخاب کنید تا بتوانید با این کار شاید هزینه بیشتری برای مکان خود بپردازید اما ارزش آن را دارد و  سود شما بالا می رود زیرا فروشگاه شما در معرض دید قرار می گیرد.

یک برنامه تجاری داشته باشید

مهم نیست که فروشگاه شما چقدر بزرگ یا کوچک باشد ، شما به یک برنامه تجاری خوب نیاز دارید. به عنوان یک نقشه راه فکر کنید که تلاش های شما را در مسیر درست راهنمایی کند. علاوه بر این ، می توانید از آن برای تعریف و اندازه گیری اهداف خود ، تعیین نقاط عطف و سازماندهی بکار بگیرید.

روی مهمترین نکات در برنامه کاری خود متمرکز شوید. این موارد ممکن است شامل ارزش پیشنهادی شما ، پیش بینی های مالی ، تحقیقات بازار ، اهداف تجاری و موارد دیگر باشد. مشتریان هدف خود را مشخص کنید و اینکه چگونه به آنها برسید ، اهداف کوتاه مدت و بلند مدت را تعیین کنید و استراتژی های بازاریابی خود را تعریف کنید. نقاط قوت و ضعف رقبا را نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید.

اهرم رسانه های اجتماعی

محبوب ترین مارک ها کل تیم ها را برای مدیریت حضور در رسانه های اجتماعی خود استخدام می کنند – و به دلایل خوبی. بیش از ۴۰ درصد مشتریان در مارک ها و محصولات جدید در شبکه های اجتماعی تحقیق می کنند. حتی اگر قصد فروش آنلاین ندارید ، از پینترست ، اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید تا با چشم انداز خود و خریداران موجود درگیر شوید.

از بازاریابی رسانه ای اجتماعی برای گسترش دسترسی خود استفاده کنید و درباره فروشگاه خود بگویید. عکسهای پشت صحنه را به اشتراک بگذارید ، در مورد جدیدترین محصولات خود صحبت کنید و به مشتریان بگویید تیم شما تا چه اندازه قرار دارد. از قدرت بازاریابی تأثیرگذار برای افزایش میزان قرار گرفتن در معرض و افزایش آگاهی از برند استفاده کنید.

کمثلا فرض کنید که شما در حال فروش لباس تناسب اندام هستید. با ورزشکاران محلی ، مربیان شخصی و مدلهای بدنسازی ارتباط برقرار کنید. به آنها بگویید که از بوتیک پوشاک شما اطلاع پیدا کنند و تخفیف ویژه یا چیزهای رایگان را به آنها پیشنهاد دهید. شما حتی می توانید یک برنامه وابسته را برای تأثیرگذاری علاقه مندان به سالن بدنسازی که به طور فعال محصولات شما  را تبلیغ می کنند ، تنظیم کنید.

به مشتریان خود پاداش دهید

مشتریانی که عاشق محصولات و خدمات شما هستند. آنها را با ارسال رایگان و تخفیف به دلیل ارسال ارجاعات برای شما و … به آنها پاداش دهید. این کار بهترین ابزار بازاریابی شماست.

مشتریان مرتب خود را با جدیدترین محصولات خود از طریق ایمیل به روز نگه دارید. در نظر بگیرید که برای مشترکین خود تخفیف قایل شوید. آنها را با هدایای کوچک مانند تی شرت های مارک دار ، قلم و تقویم هایی با لباس های پرفروش خود سورپرایز کنید.

اینها کارهایی هستند تا بتوانید برای فروشگاه و یا مزون خود بازاریابی کرده و یک مزون موفق داشته باشید.

نظر خود را بنویسید

avatar