نکات و ترفندهای مؤثر برای شستن لباس های سفید در خانه

نکات و ترفندهای مؤثر برای شستن لباس های سفید در خانه

لباس های سفید نسبت به لباسهای تیره ، بیشتر مستعد تغییر رنگ و زرد شدن هستند.در نتیجه ، نگهداری و مراقبت از لباس های سفید می تواند چالش برانگیز باشد.خوشبختانه با دانستن نحوه مراقبت و شستن لباس های سفید ، می توانید لباسهای سفید خود را در مدت زمان طولانی نو و تمیز ، مثل روز اول نگه دارید.در اینجا نحوه صحیح شستن لباس های سفید از ابتدا تا انتها آورده شده است.

همه والدین می خواهند سعی کنند لباس های سفید را تا حد امکان تمیز نگه دارند.اما آیا میدانید ، بهترین راه ها برای نگهداری ، تمیز کردن و شستن لباس های سفید چیست؟در مرحله اول ، همیشه پیراهن های سفید را از لباس های رنگی خود جدا کنید ، چراکه لباس های رنگی می توانند رنگ خود را به لباس های سفید ، منتقل کنند و آنها را خراب کنند.

نحوه شستن لباس های سفید در خانه

شما باید هم چنین ، پیراهن های سفید را بعد از هر بار استفاده ، شستشو دهید تا کمتر در اثر عرق بدن زرد و لکه دار شوند.به محض بروز لکه ها سعی کنید لکه ها را برطرف کنید ، زیرا اگر لکه ها ، روی لباس خشک شوند ، پاک کردن آنها سخت تر و در بعضی از موارد غیرممکن است.قبل از شستن لباس های سفید با ماشین لباسشویی ، تمیز کردن ماشین لباسشویی خیلی مهم است.

استفاده از مایع سفید کننده می تواند به درخشیدن پیراهن های سفید کمک کند ، البته استفاده بیش از حد از سفید کننده می تواند باعث تغییر رنگ لباس شود.خشکشویی ماه اصفهان به شما پیشنهاد می کند برای شستن لباس های سفید کودکان از سفید کننده استفاده نکنید ، زیرا این مواد باعث تحریک پوست می شود.برای شستن لباس های سفید کودکان خود به جای استفاده از مواد شیمیایی از سرکه و یا آب لیمو استفاده کنید.

مواد شوینده و سفیدکننده باید متناسب با نوع پارچه لباس و نوع لکه باشد.برخی از لکه ها برای پاک شدن به مواد شوینده بسیار قوی نیاز دارند و برخی از لکه ها با استفاده از مواد شوینده معمولی به راحتی از روی لباس پاک می شوند.

شستن لباس های سفید

توصیه دیگر خشکشویی ماه ، برای حفظ کیفیت و سفیدی لباس های روشن این است که آنها را بلافاصله پس از اتمام کار لباسشویی در آفتاب پهن کنید ، چون نور خورشید به طور طبیعی ، پیراهن های سفید را درخشان تر می کند و باعث می شود که لکه ها روی آن محو شوند.

اگر لباس خود را شستشو دادید و بعد از آن متوجه شدید که لکه هنوز پاک نشده است ، زمانی که لباس هنوز مرطوب است ، دوباره آن را بشویید ، چون پس از خشک شدن ، لکه ها روی لباس سخت تر می شوند.خشکشویی آنلاین اصفهان به شما توصیه می کند که هنگام بیرون آوردن لباس ها از ماشین لباسشویی ، همیشه لباس خود را چک کنید.اگر هنوز لکه ای روی لباس وجود دارد ، هرگز نباید آن را خشک کنید.اگر این کار را انجام دهید ، لکه می تواند دائمی شود.

مهمتر از همه قبل از شستن لباس ها ، برچسب روی لباس را بررسی کنید و مطابق با دستورالعمل های حک شده روی لباس اقدامات لازم را جهت تمیز کردن لباس موردنظر انجام دهید.پس از آماده کردن لباس برای شستن ، برچسب های مراقبتی لباس را بررسی کرده و طبق آن درجه دما لباسشویی را تنظیم کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar