نکاتی برای خرید تلفن همراه دست دوم

نکاتی برای خرید تلفن همراه دست دوم

در بعضی از موارد خرید گوشی دست دوم بسیار مقرون به صرفه تر از پذیرش یک گوشی جدید است.این می تواند به این دلیل باشد که شما پول کافی برای خرید یک دستگاه جدید از موبایل فروشی کرمان را ندارید.دلایل شما برای انتخاب یک تلفن هوشمند دست دوم هر چه باشد ، باید به یاد داشته باشید که این می تواند یک امر دشوار باشد ، چراکه بازار مملو از تلفن های همراه معیوب و جعلی است.

کسانی که می خواهند یک تلفن هوشمند پیشرفته با مجموعه ای برتر از ویژگی ها داشته باشند ، اما حاضر به پرداخت هزینه گزاف نیستند ، معمولاً دستگاه های دست دوم را انتخاب می کنند.خرید گوشی دست دوم فکر بدی نیست ، اما برای خرید باید نکاتی را در نظر بگیرید که در اینجا به برخی از این نکات اشاره خواهیم کرد.

راهنمای خرید گوشی دست دوم

به دست آوردن یک تلفن همراه دست دوم نیاز به بررسی دقیق دستگاه  دارد.وقتی مردم گوشی خود را می فروشند ، این به معنای خراب بودن یا مشکلی در گوشی نیست.با این وجود ، این ممکن است گاهی درست باشد.برخی گوشی قدیمی خود را می فروشند تا یک موبایل با فناوری پیشرفته تر خریداری کنند.مصرف کنندگانی وجود دارند که دوست دارند دست خود را بر روی هر وسیله مشهوری که وارد بازار می شود بگذارند و گوشی های خود را به طور مکرر تعویض کنند.

موبایل را بررسی کنید

وقتی تحقیق خود را انجام دادید و تصمیم گرفتید کدام تلفن هوشمند را بخرید ، مستقیماً به فروشگاه موبایل کرمان بروید.در مرحله اول ، از هر زاویه به تلفن نگاه کنید.باید تلفن را از نزدیک بررسی کرد تا هر گونه خراش ، ترک و غیره ، تشخیص داده شود.

دستگاه را روشن کرده و صفحه را از نظر وجود ترک ، بررسی کنید.اگر تلفن دارای صفحه کلید فیزیکی است ، کلیدهای خراب را بررسی کنید.لنز دوربین را از نظر هر نوع آسیب بررسی کنید.هنگامی که لنز دوربین را بصورت بصری بررسی کردید ، برنامه دوربین را بررسی کنید و چند عکس فوری سریع بگیرید.با استفاده از دکمه دوربین فیزیکی و همچنین استفاده از صفحه لمسی عکس بگیرید.

خرید گوشی دست دوم

اگر صفحه لمسی است ، انگشتان خود را روی صفحه بکشید و روی نمادها ضربه بزنید تا عملکرد آن را ببینید.در صورت صفحه کلید فیزیکی ، همه کلیدها را فشار دهید تا بدانید کاملاً کاربردی است یا خیر.

آسیب دیدگی باتری

گاهی اوقات دستگاه کار می کند ، اما ممکن است آسیب جدی دیده باشد.این بدان معنی است که می تواند به طور موقت عملکردی داشته باشد.باتری موبایل را بررسی کنید تا سالم باشد.همچنین ، درگاه ها را برای شارژ و USB بررسی کنید ، به دنبال تغییر رنگ باشید ، زیرا این درگاه ها معمولاً از فلز هستند و تغییر رنگ به معنای آسیب با آب است.

تمام پورت ها را با دقت بررسی کنید.علاوه بر بررسی تغییر رنگ درگاه ها ، هندزفری همراه داشته و به موسیقی / رادیو FM گوش دهید.اگر همراه دستگاه لوازم جانبی است ، بررسی کنید که آیا این لوازم جانبی به خوبی کار می کنند.بررسی کنید که آیا تلفن با شارژر همراه شارژ می شود یا اگر تلفن بدون لوازم جانبی است ، شارژر خود را به همراه داشته باشید.

نکاتی برای خرید گوشی دست دوم

پاک کردن داده های تلفن همراه

اطمینان حاصل کنید که هر تلفنی که از فروشگاه اینترنتی موبایل کرمان خریداری می کنید از داده های کاربر قبلی آزاد است.این هم از شما و هم از فروشنده در برابر به اشتراک گذاشتن موارد خصوصی محافظت می کند.

دریافت قیمت مناسب

شما باید چند فروشگاه محلی را بررسی کنید تا از حداقل قیمتی که برای خرید گوشی دست دوم باید پرداخت کنید ، مطلع شوید.این قیمت ممکن است بسته به شرایط تلفن و ضمانت در صورت وجود ، لوازم جانبی همراه و غیره متفاوت باشد.اگر دستگاه به همراه لوازم جانبی باشد یا دارای ضمانت باشد ، ممکن است مجبور شوید کمی بیشتر پول بپردازید.

و در پایان باید به شما بگویم که خرید از فروشنده ای که ضمانت گواهی موبایل را ارائه می دهد ، یکی از ایمن ترین راه ها برای خرید تلفن همراه دست دوم است.

نظر خود را بنویسید

avatar