نکات مهم برای ایمن سازی بیشتر درب ورودی

نکات مهم برای ایمن سازی بیشتر درب ورودی

احتمالاً درب ورودی مهم‌ترین نقطه برای ورود به هر خانه است.به این معنا که هر کسی که میخواهد به خانه شما بیاید – چه مهمان و چه پستچی – اول به آنجا مراجعه میکند!

اما آیا درب ورودی می تواند در برابر سارقان آسیب پذیر باشد؟در حالی که ممکن است فکر کنید سارقان ترجیح می‌دهند از پنجره یا در پشتی وارد شوند، اما درب ورودی هنوز یک راه بسیار رایج برای ورود است.شما باید هر کاری که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که درب ورودی شما تا حد امکان ایمن است.

یک درب با کیفیت بخرید

ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما در اکثر خانه ها درب هایی را می بینیم که از مواد ارزان قیمت و بی کیفیت ساخته شده اند که باعث می‌شود باز کردن آن‌ها، حتی اگر قفل شده باشند، بسیار آسان باشد.در این حالت ممکن است ضربه باعث جدا شدن یا شکستن قفل یا درب شود.بهترین درب ها از چوب سخت ساخته می شوند که با وجود آنها، سارقان به راحتی نمی توانند وارد خانه شوند.

روش های تقویت امنیت درب ورودی آپارتمان

اطمینان حاصل کنید که چارچوب درب شما ایمن است

این فقط در نیست که باید به آن فکر کنید – قاب به همان اندازه مهم است.در سطح اولیه، فقط اطمینان از اینکه قاب به طور ایمن به دیوارهای اطراف آن ثابت شده است، مهم است.به همین ترتیب استفاده از لولاهای محکم نیز می تواند امنیت آنها را افزایش دهد.

از پنجره های درب خود محافظت کنید

پنجره‌های بزرگ در درب‌های ورودی ،مزایای خود را دارند – آنها نور را وارد می‌کنند و خانه را روشن‌تر می‌کنند و وقتی کسی زنگ می زند،می‌توانید ببینید که چه کسی پشت در شماست.اما آنها همچنین از نظر امنیتی، دارای معایب قابل توجهی هستند، به خصوص اگر در کنار قفل قرار گیرند.اینها باعث می شوند که سارق بتواند پنجره را بشکند و قفل را از داخل باز کند.

با این حال، اگر نمی خواهید از شر پنجره خلاص شوید، راه هایی وجود دارد که می توانید آنها را ایمن تر کنید.به عنوان مثال، می توانید شیشه را تقویت کنید، که شکستن آن را سخت تر می کند.همچنین می‌توانید میله‌های فلزی را نصب کنید و این میله‌ها می‌توانند کاملاً تزئینی باشند که همچنین می‌توانند مانع از ورود سارق به خانه شما شود.

نصب قفل های با کیفیت بالا

یکی از ساده ترین راه ها برای افزایش امنیت استفاده از قفل های با کیفیت بالا است.اگر قفل ها قدیمی یا زنگ زده باشند، توسط سارقان راحت تر شکسته می شوند.طیف گسترده‌ای از قفل‌ها در بازار وجود دارد، بنابراین باید مراقب باشید کدام یک را انتخاب می‌کنید.اگر قفل ها دچار شکستگی شدند و مشخص شد که قفل‌های غیر استاندارد نصب کرده‌اید، آنها را با نمونه های باکیفیت تعویض کنید.

ایمنی درب ورودی ساختمان

سایر اقدامات امنیتی

ایجاد امنیت در خانه فقط شامل نصب قفل های امنیتی یا تقویت درب یا پنجره ها نیست، کارهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای ایمن سازی درب ورودی و بهبود امنیت خانه خود انجام دهید.

به عنوان مثال، زنجیر درب می تواند کمک کند.این به این معنی است که یک درب فقط می تواند در فاصله کوتاهی باز شود که در این صورت به جلوگیری یا حداقل تاخیر در ورود کمک می کند.

صندوق‌های نامه نیز می‌توانند نقاط آسیب‌پذیری در درب‌ها باشند.به عنوان مثال ممکن است سارقان با وارد کردن یک تکه سیم بلند از طریق صندوق پستی، وسایلی مانند کلید درب خانه را در صورتی که در آن نزدیکی گذاشته شده ، بردارند.

علاوه بر این، نصب چراغ های امنیتی نیز می تواند تاثیر داشته باشد.سارقان ترجیح می دهند در تاریکی کار کنند، بنابراین داشتن سیستمی که به طور خودکار چراغ را روشن می کند، می تواند اثر بازدارندگی قابل توجهی داشته باشد.

از یک قفل ساز مشاوره بگیرید

اگر مطمئن نیستید که چه اقدامات امنیتی برای خانه شما مناسب است، باید با یک قفل ساز حرفه ای مشورت کنید.متخصصان در قفل سازی اصفهان در هر کاری که مربوط به قفل، کلید و امنیت است، آموزش دیده اند، بنابراین می توانند به شما توصیه های صحیح و بی طرفانه ای در مورد ایمن سازی درب ورودی خانه شما، ارائه دهند.

و اگر تصمیم دارید امنیت درب های خانه خود را ارتقا دهید، آنها می توانند قفل ها و کلیدهای با کیفیتی را بسازند و آنها را با قیمت مناسب به شما ارائه دهند.

در حالی که هیچ چیز ۱۰۰% ایمن نیست، پیروی از این نکات در مورد ایمن سازی درب ورودی می تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که درب ورودی شما تا حد ممکن ایمن است و به احتمال زیاد در برابر هر گونه تلاشی برای شکستن آن مقاومت می کند و به شما آرامش می دهد. 

نظر خود را بنویسید

avatar