آیفون ۷: دکمه هوم لمسی، حذف دوربین دوگانه

آیفون ۷: دکمه هوم لمسی، حذف دوربین دوگانه

تولید آیفون ۷ آغاز شد، دکمه هوم لمسی شده ولی خبری از دوربین دوگانه نیست…

به نظرتان یکم عجیب نیست که اکثر شایعات پیرامون آیفون ۷ تصویری از پشت دستگاه را نشان می دهد؟ خوب شاید جواب این باشد که پنل جلویی دستگاه نسبت به قبل تغییری نمی کند اما مسلکا عناصر اصلاح خواهند شد. اخیرا یک سری شایعات و تصاویر مربوط به پنل جلوی آیفون منتشر شد و شما حتما سورپرایز می شوید که با خبر شوید “احتمالا  دکمه هوم آیفون ۷ لمسی خواهد بود“.

 

آیفون 7

 

همانطور که در تصویر این آیفون سفید می بینید شاهد تغییر دکمه هوم و نبود حلقه دور دکمه هستیم همچنین تغییر جایگاه سنسور و دوربین در بالای دستگاه هستیم. منابع تصویر ذکر کرده اند که دکمه هوم، هم سطح گوشی است (فرورفتگی ندارد) و فشاری نیست. دکمه لمسی است و کاربران به جای فشردن کافی است دکمه را لمس کنند. لمس طولانی برای سیری، دوبار لمس برای مشاهده اپلیکیشن های بکگراند و… . با این تفاسیر احتمالا شاهد پیشرفت بزرگی در فناوری تاچ ای دی هم خواهیم بود. احتمالا تاچ آی دی ای دقیقتر و سریعتر.

در کل اگر باور این شایعاتی که هر روز حرف های ضدو نقیضی میزنند را سخت بدانیم اما احتمال به کار گیری دکمه هوم لمسی در آیفون ۷ زیاد است. دلیلش هم پر هزینه بودن فرسایش و خرابی های متعدد دکمه هوم طبق گزارش کاربران آیفون است که با دکمه هوم لمسی این مشل برطرف می شود.

در پست های قبل گفته بودیم که احتمالا آیفون ۷ پلاس دوربین دوگانه دارد اما خبر های دیگری از کمپانی چینی تولید کننده قطعات آیفون در ۱۷ جوئن منتشر شد که بیان کننده ایجاد مشکل فنی در بحث دوربین دوگانه برای آیفون ۷ بود. اگر این خبر چینی ها درست از آب در بیاید تغییر شگفت انگیز بزرگ دیگری در آیفون ۷ نخواهیم دید. حال این سوال پیش می آید در رقابتی که اکثر پرچمداران امروزی در حال کوچ به دوربین های دوگانه هستند، آیا اپل بدون این پیشرفت می تواند فروش خوبی داشته باشد یا خیر…؟

در ۱۸ جوئن شایعاتی در توییتر نیز پخش شد که خبر از آغاز تولید آیفون ۷ را توسط کمپانی پگاترون داد. پگاترون یکی از کمپانی های تولید آیفون است. همچنین در این شایعه اشاره شد نسخه ۵٫۵ اینچی آیفون توسط پگاترون ساخته نمی شود و احتمالا ساخت آیفون ۷ پلاس به کمپانی دیگری واگذار می شود.

منبع:mobipicker.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar