چگونه در بازی پوکمون گو باتری کمتری مصرف کنیم!!؟

چگونه در بازی پوکمون گو باتری کمتری مصرف کنیم!!؟

در همین چند هفته ای که بازی پوکمون گو منتشر شده، طرفداران این بازی بسیار زیاد شده اند و کمتر کاربری دیده می شود که عاشق بازی های موبایل باشد اما پوکمون گو را نصب نکرده باشد.

اما نکته بد در مورد این بازی که نارضایتی خیلی ها را به همراه داشته، مصرف زیاد باتری توسط بازی پوکمون گو است. اگر شما هم از خالی شدن شارژ گوشی تان در حین بازی پوکمون گو خسته شده اید این مقاله را بخوانید به شما کمک میکند.

آموزش روشن کردن حالت ذخیره باتری بازی پوکمون گو

خوب خوشبختانه روشن کردن حال ذخیره باتری در بازی پوکمون گو کار ساده ای است. اول بازی را باز کنید، سپس روی Setting در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید و گزینه Battery saver را روشن کنید.

Cropped_battery_saver_Pokemon_Go-650-80

استفاده از نقشه آفلاین در پوکمون گو

پوکمون گو برای استفاده از نقشه در بازی اش از گوگل مپ بهره می برد که باعث خالی شدن سریع باتری نیز می شود. شما می توانید برای اینکه در مصرف باتری صرفه جویی کنید به گوگل مپ بروید و نقشه شهرتان را برای استفاده آفلاین ذخیره کنید.

برای این کار گوگل مپ را باز کنید به Setting بروید و بر روی  Offline areas کلیک کنید سپس بر روی + کلیک کنید و پس از انتخاب نقشه شهرتان Download را بزنید.

گوگل مپ

 

دو روشی که در بالا گفته شد باعث ذخیره بیشتر باتری در بازی پوکمون گو می شود. اگر باز هم شارژ کم آوردید و باتری تان خالی شد بهتر است یک پاور بانک تهیه کنید تا وقتی از خانه بیرون می روید، پوکمون های شهر را از دست ندهید.

منبع: techradar.com


 

1
نظر خود را بنویسید

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
سعید Recent comment authors
سعید
مهمان
سعید

ذخیره نقشه تو گوگل مپ برای ایران امکانپذیر نمی باشد