ویندوز فون NuAns Neo توسط کیک استار عرضه جهانی میشود

ویندوز فون NuAns Neo توسط کیک استار عرضه جهانی میشود

ویندوز فون ژاپنی NuAns Neo طبق گزارش منتشر شده این تلفن هوشمند آماده پخش جهانی توسط شرکت کیک استار به قیمت ۷۲۵,۰۰۰ دلار است.

Neo یک تلفن هوشمند جذاب و شیک است، که شاید اصلی ترین هدف آن برای ورود  به رقابت بازار های تجاری اسمارت فون های پیشرفته(ویندوز فون) با اتکا به پشتیبانی پیوسته و کامل، همچنین طراحی منحصر به فردش است.

مایکروسافت تلاش های زیادی رو از طریق لومیا تلفن هوشمند خاص خود کرد که بتواند کاربران را از آی او اس و اندورید به ویندوز فون سوئیچ کند، اما به نظر می رسد که چندان شانسی در متقاعد کردن آنها نداشته. در حال حاضر مایکروسافت امیدوار است که تولید کنندگان شخص ثالث ویندوز ۱۰ تلفن همراه، کاربران را برای این تغییر، وسوسه کنند.

NuAns Neo در اواسط سال پیش در ژاپن از اسمارت فون پرده برادری شد. مشخصات فنی آن تشکیل شده از یک پردازنده هشت هسته ای اسنپ دراگون ۶۱۷ با پشتیبانی ۲ گیگابایت رم ،  و دارای پورت اتصال دهنده USB از نوع C و یک باتری ۳۳۵۰ میلی آمپر ساعتی، اگر چه این مشخصات تا کنون چندان موفقیتی را برای این تلفن هوشمند در بازار جهانی بدست نیاورده است اما امید است به لطف شرکت کیک استار Neo در رقابت با گوشی های ویندوزی در بازازی های بین المللی حرف برای گفتن داشته باشد. ضمناً همه ی مدل های خاص Neo در ماه نوامبر در سراسر جهان در دسترس قرار خواهند گرفت.این دقیقاً همان علتی است که سازنگان این گوشی را یه فکر همکاری با شرکت کیک استار کرده.

 

neogif.0

 

 

منبع:Phonearena


 

نظر خود را بنویسید

avatar