آپدیت بزرگی برای ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ در راه است

آپدیت بزرگی برای ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ در راه است

ساعت های هوشمند گجت های جدیدی هستند که به دنیای تکنولوژی اضافه شده اند و خیلی از افراد از آنها استفاده می کنند. بعضی ها مثل من هم که هنوز کاربرد خاصی از این ساعت های هوشمند ندیده اند، ترجیح می دهند پول خود را خرج نکرده و از ساعت های قدیمی استفاده کنند. اگر شما جزو دسته اول هستید و صاحب یک ساعت هوشمند، آن هم از نوع Gear S2 شرکت سامسونگ، خبرهای خوشی برای شما داریم.

شایعه شده که در آینده ای نزدیک یک بروزرسانی برای ساعت هوشمند Gear S2 در راه است. SamMobile که این خبر را منتشر کرده گفته، این بروزرسانی بزرگترین بروزرسانی تا به امروز برای این ساعت هوشمند است که باعث تغییرات زیادی در ساعت هوشمند شما می شود. یکی از این تغییرات این امکان را به شما می دهد که بتوانید از عکس های دلخواه به عنوان پس زمینه استفاده کنید.

کم بودن تعداد اپ های موجود بر روی سیستم عامل Tizen که این ساعت از آن استفاده می کند، یکی از مشکلات و کمبودهای این ساعت به شمار می رود. هم نسبت به خود، و هم نسبت به محصولات مشابه مثل Apple Watch یا Android Wear .

تغییرات دیگر این سیستم عامل شامل، قابلیت به اشتراک گذاری آمار فعالیت ورزشی و سیستم Notificationهای بهتر می باشد. SamMobile می گوید دارندگان این مدل ساعت تا هفته های آینده منتظر عرضه این آپدیت باشند. البته هنوز خبر رسمی از سمت سامسونگ منتشر نشده. این امکان هم وجود دارد که این آپدیت یک نوع آمادگی برای عرضه Gear S3 باشد. Gear S3 ممکن است در کنفرانس IFA امسال که در ماه سپتامبر برگزار می شود معرفی شود. رقبای سامسونگ، Apple و Google هم بیکار نشسته اند و احتمالا در حال آماده سازی آپدیت های بزرگی برای ساعت های هوشمند خود هستند که احتمالا در همان فصل پائیز عرضه خواهند شد. کاری که از ما بر می آید فقط صبر است. اینکه صبر کنیم و ببینیم آیا این آپدیت های جدید افراد را ترغیب به خرید ساعت های هوشمند می کند یا خیر؟!


 

نظر خود را بنویسید

avatar