برنامه های رایگان شده امروز ۱ مرداد به مدت محدود(اندروید)

برنامه های رایگان شده امروز ۱ مرداد به مدت محدود(اندروید)

اپلیکیشن‌های رایگان زیادی در گوگل پلی قرار می‌گیرند اما همه ی آنها رایگان نیستند به همین دلیل خیلی‌ از افراد نمی‌تواند آنها را دانلود کنند،اما گاهی این برنامه‌ها توسط برنامه نویسان به مدت محدود رایگان میشوند تا بتوانند محبوبیت بیشتری در میان کاربران پیدا کنند.
امروز می‌خواهیم اپلیکیشن هایی که به مدت محدود که اغلب تا یک هفته رایگان میباشند را به شما معرفی کنیم، توجّه داشته باشید که این اپلیکیشن‌ها به صورت عادی رایگان نیستند پس از این فرصتی که برای دانلود رایگان آنها وجود دارد استفاده کنید زیرا که تا چند روز آینده دوباره به حالت پولی‌ بر میگردند.

در زیر عکس هر برنامه لینک دانلود آن قرار گرفته است.


InstaCam
زمانی‌ که اولین سلفی توسط روبرت کرنلیوس در سال ۱۸۳۹ گرفته و پخش شد، به محبوب‌ترین مدل عکاسی‌ بین مردم تبدیل شد.
این برنامه که در حالت معمولی‌ به قیمت ۲$ در گوگل پلی موجود است،مدت کوتاهی رایگان شده تا بتوانید عکس‌های سلفی خود را برای انتشار در فضاهای مجازی ویرایش کنید.

instacam
dl


Angry Greek
در این بازی باید از روی ابر‌ها بپرید و سکه‌های موجود در بازی را بگیرید تا امتیاز بالاتری نسبت به رقیبان پیدا کنید.

angry greek
dl


Snake 2.5D
یک بازی قدیمی‌ و معروف که تمامی‌ علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری با آن‌ آشنا هستند.
در این بازی نقطه‌های مشخص شده در تصویر را توسط یک مار که کنترل آن‌ را بر عهده دارید باید بگیرید تا امتیاز بیشتری کسب کنید.

snake 2.5d
dl


SleepBot
بسیاری از ما برای بیدار شدن از خواب از زنگ گوشی استفاده می‌کنیم. اما برنامه ی پیش فرض گوشی یک عملکرد ساده دارد و آن‌ هم به صورت این است که شما زمان بیدار شدن را ذخیره می‌کنید، گوشی در آن‌ ساعت به شما هشدار میدهد و شما میتوانید آن‌ را خاموش و یا به اصطلاح اسنوز کنید که چند دقیقه بعد دوباره زنگ بزند. با این وجود بسیاری از کاربران برای بیدار شدن مشکل دارند و پس از اینکه زنگ ساعت گوشی به صدا در آمد دوباره به خواب میروند. با این برنامه مشکل بیدار شدن را میتوانید حل کنید. این برنامه یک زنگ ساعت پیشرفته نسبت به پیش فرض گوشی است که میتوانید تنظیم کنید قبل از خواب چند دقیقه‌ای موزیک بگذرد تا به خواب بروید و یا صبح شما را با موزیک بیدار نگاه دارد.

sleep bot
dl


Spanish Damas
یک بازی آنلاین که میتوانید ۲ نفر بازی کنید.در این بازی معروف باید مهره‌های حریف را از بین ببرید تا پیروز بازی باشید.

spanish damas
dl


Amber Weather
یک برنامهٔ هواشناسی که در حالت معمولی قیمتی حدود ۴۷ دلار دارد.این برنامه برای علاقه مندان به هواشناسی بسیار پیشرفته بود و به عنوان ویجت هم استفاده میشود. پیشنهاد می‌کنیم این برنامه را در زمان رایگان بودن آن‌ دانلود کنید.

amber weather
dl


نظر خود را بنویسید

avatar