بازی های رایگان ماه سپتامبر برای سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شدند!

بازی های رایگان ماه سپتامبر برای سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شدند!

چند روز پیش خبری منتشر کردیم راجع به اینکه شرکت سونی قرار است ار ۲۰ سپتامبر، هزینه اشتراک اکانت پلی استیشن پلاس را ۱۰ دلار افزایش دهد. پس بهتر است اگر می خواهید از امتیازات پلاس بودن بهره مند شوید، سریعا اکانت خود را تبدیل به پلاس کنید. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

همان طور که گفتیم، سونی هزینه اشتراک اکانت پلی استیشن پلاس را تا ۱۰ دلار افزایش خواهد داد. بزرگترین سوالی که برای گیمرها پیش آمد این بود که آیا سونی قصد دارد تا با گرانتر کردن قیمت اشتراک، بازی های بهتری هم در دسترس پلاسی ها قرار دهد؟ ظاهرا سونی به سرعت به این دسته از گیمرها پاسخ مناسبی داده و عناوین بسیار خوبی را برای این ماه رایگان کرده است. دارندگان این اکانت بر روی کنسول پلی استیشن ۴ می توانند بازی های Lords of the fallen و Journey را به صورت رایگان دانلود نمایند. کاربران این اکانت بر روی کنسول پلی استیشن ۳ هم می توانند بازی های Datura و Prince of Persia: Forgotten Sands را به صورت رایگان دانلود و بازی کنند. دارندگان کنسول دستی پلی استیشن ویتا هم می توانند Badland: GOTY Edition و Amnesia Memories را به صورت رایگان دانلود نمایند.

در زیر لیست عناوین رایگان شده را در یک نگاه مشاهده می فرمایید:

 

Lords of the Fallen, پلی استیشن ۴

Journey, پلی استیشن ۴,  پلی استیشن ۳

Prince of Persia: The Forgotten Sands, پلی استیشن ۳

Datura, پلی استیشن ۳

Badland, پلی استیشن ۳، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ویتا

Amnesia: Memories, پلی استیشن ویتا

 

به نظر من سونی بار دیگر اثبات کرد که بی دلیل کاری را انجام نمی دهد و فقط به دنبال سود نیست. اما باید منتظر بود و دید که آیا در ماه های آینده هم شاهد رایگان شدن چنین عناوینی هستیم یا نه! اما به نظر می آید که سونی قصد دارد تا بازی های بزرگتری را برای اکنت های پلاس خود رایگان کند!


 

نظر خود را بنویسید

avatar