بررسی اجمالی به روز رسان نسخه ۴٫۰۰ پلی استیشن ۴

بررسی اجمالی به روز رسان نسخه ۴٫۰۰ پلی استیشن ۴

آپدیت نسخه ۴٫۰۰ برای پلی استیشن ۴ در دسترس قرار گرفت که در آن شاهد تغییرات بسیار خوب و جالبی هستیم. برای آگاهی یافتن از این تغییرات با ما در ادامه مطلب همراه باشید!

Quick Menu

 در آپدیت نسخه ۴٫۰۰، Quick Menu بسیار بهتر و پویا شده. زمانی که دکمه PS را نگاه می دارید، این منو ظاهر شده و شما قادر خواهید بود تا آن را شخصی سازی کنید. البته در این آپدیت به این منو گزینه های جدیدی نیز اضافه شده است. یکی از این موارد افزوده شده، در نسخه بتای این آپدیت نیز وجود نداشت. این ویژگی در منوی موزیک به کاربران امکان پخش و کنترل Spotify را بدون نیاز به به باز کردن برنامه را می دهد.

از بخش موزیک این منو می توانید آهنگ ها را پخش، متوقف و رد کنید و آنها را به صورت رندم پخش و کرده و یا تکرار و ذخیره نمایید. این ویژگی امکان جستجوی آهنگ مورد علاقه تان را می دهد. وقتی یک لیست آهنگ را انتخاب ی کنید، می توانید آهنگ های بعدی را نیز مشاهده کنید و آهنگ هایی را که میخواهید انتخاب کنید. تیم موزیک پلی استیشن و Spotify با سازندگان بازی مورد علاقه کاربران برای ایجاد لیست های موزیکی که موجب ارتقای روند بازی می شود، همکاری می کنند.

PS4 Pro

همان طور که اندرو هاوس گفته بود، قابلیت HDR توسط این آپدیت به کنسول شما اضافه خواهد شد.

۱۰۸۰p streaming for Remote Play on PC/Mac and compatible Xperia devices

•۱۰۸۰p streaming for Share Play

•۱۰۸۰p 30/60fps live broadcasting on YouTube

•۱۰۸۰p 30fps live broadcasting on Twitc

یکی از ویزگی های پلی استیشن ۴ جدید که در این آپدیت عرضه می شود، قابلیت HDR آن است. پس از به روز رسانی سیستم به ورژن۴، تنظیمات  HDR  نیز در منوی پلی استیشن پدیدار می شود. برای بهره مند شدن از کیفیت تصویر بالای این قابلیت باستی نمایشگر شما نیز قابلیت HDR را پشتیبانی کند.

از ویژگی های دیگر هم می توان به قابلیت فولدربندی اشاره کرد که با استفاده از آن می توانید بازی هایتان را در صورت تمایل درون یک فولدر بگذارید. همچنین می توانید با کابل LAN، تمامی اطلاعات پلی استیشن ۴ خود را به پلی استیشن ۴ پرو انتقال دهید!


 

نظر خود را بنویسید

avatar