گلکسی نوت ۷ تعویض شده هم منفجر شد!

گلکسی نوت ۷ تعویض شده هم منفجر شد!

اوایل ماه بود که سامسونگ فبلت های گلکسی نوت ۷ فروخته شده در بازار چین را جهت تعویض فراخواند. در مدل های محدود چینی از تکنولوژی (ATL) استفاده شده که نسبت به اجزای SDI سامسونگ مشکلات بیشتری برای باتری ها ایجاد کرده است. این نوع به امن(سری های تعویض شده و سالم نوت ۷) معروف است.

در واقع ATL مسئولیت جایگزینی باتری های معیوب در سراسر جهان را پذیرفت. اما اتفاقی که مشکلات سامسونگ را دو برابر می کند این است که گوشی های تعویض شده هم گویا مشکل دارند!

هوی رنجی صاحب چینی گوشی نوت ۷ گفته است که آخر هفته گوشیش را از سایت JD.com خریداری کرده و صبح دوشنبه گوشی به دستش رسیده است. جزئیات بیشتر در آینده مشخص می شود ، اما ما شنیده ایم که این ماجرا تلخ بوده است و ظاهرا دوتا از انگشت هایش سوخته و مک بوکش آسیب جدی دیده است.

او یکی از اعضای سامسونگ را ملاقات کرده و به او پیشنهاد دادند که گوشی را آنجا ببرد که او این درخواست را رد کرده است. براساس گفته های بلومبرگ، او به سامسونگ جهت افشا کردن علت آتش گرفتن گوشی اعتماد ندارد و امیدوار است که این مشکل را به اطلاع همه برساند. گفته می شود که سامسونگ همچنان با این مشتری در ارتباط است، اما ظاهرا هنوز به توافق نرسیده اند.

علت انفجار گلکسی نوت ۷ قبلی در چین، حرارت بیرونی بوده است. تا زمانی که جزئیات کامل این حادثه مشخص نشده است، جای نگرانی برای دارندگان گلکسی نوت ۷ امن نیست. اگر بازهم مشکلات این چنینی برای گوشی های سامسونگ رخ دهد، قطعا فراخوانی دوم در راه خواهد بود و این اتفاق باعث وارد شدن ضربه ای جدی به شهرت سامسونگ می شود.

عکس هایی از نوت ۷ و مک بوک آسیب دیده را می توانید در زیر ببینید. همچنین رنگ جعبه گوشی مشکی بوده که نشان می دهد این گوشی از سری گلکسی نوت ۷ امن بوده است، همچنین وقتی که IMEI گوشی را در سایت سامسونگ چک کردیم مشخص شد که گوشی از سری امن بوده است.

note-7-and-packaging

 

mark-of-safety

منبع: phonearena.com


نظر خود را بنویسید

avatar