کنسول پلی استیشن ۴ پرو شروع بسیار خوبی از نظر فروش داشته

کنسول پلی استیشن ۴ پرو شروع بسیار خوبی از نظر فروش داشته

کنفرانس سه ماهه مالی Gamestop برگزار شد. طی آن مدیران این مجموعه نظرات خود را درباره محصولات جدید از جمله کنسول جدید سونی، پلی استیشن ۴ پرو و هدست های واقعیت مجازی بیان کردند که در ادامه مطلب آن ها را خواهیم خواند.

ظاهرا جدید ترین کنسول شرکت سونی به نام پلی استیشن ۴ پرو، فروش خوبی را آغاز کرده. نظر مدیران گیم استاپ را درباره فروش کنسول پرو می خوانیم:

شروعی بسیار خوبی داشته. تقاضا برای کنسول پلی استیشن ۴ پرو بسیار عالی بوده. این کنسول از لحاظ فروش در جایگاه بسیار مناسب و قدرتمندی قرار دارد. هدست های واقعیت مجازی هم مانند این کنسول عمل کرده اند. آن ها فقط ۱۰ روز در فروشگاه های ما موجود بودند.

 

آن ها در ادامه اضافه کردند که فروش کنسول پلی استیشن ۴ با نزدیک شدن به تاریخ عرضه پرو، کاهش یافته بود. اما با آغاز عرضه کنسول پرو، فروش پلی استیشن ۴ باز هم به حالت عادی خود بازگشته است:

طبیعی بود که فروش پلی استیشن ۴ با نزدیک شدن به تاریخ عرضه کنسول پرو کاهش یابد. اما پس از آغاز فروش کنسول پرو، پلی استیشن ۴ به جایگاه قبلی خود بازگشته است.

 

شاید بسیاری تصور می کردند که با عرضه کنسول های جدید، فروش کنسول های نسل هشتم کاهش یابد. اما با توجه به صحبت های مدیران گیم استاپ و بسیاری از کارشناسان دیگر، نه تنها عرضه کنسول جدید پرو باعث کاهش فروش پلی استیشن ۴ نشده، بلکه باعث افزایش فروش آن شده. جالب خواهد بود بفهمیم که عرضه کنسول اسکورپیو چه تاثیری بر روی فروش دیگر کنسول ها خواهد گذاشت. هیولای مایکروسافت رقیب بسیار جدی برای سونی خواهد بود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar