معرفی و دانلود بهترین بازی های اندروید و آیفون در هفته اخیر[هفته سوم آذر]

معرفی و دانلود بهترین بازی های اندروید و آیفون در هفته اخیر[هفته سوم آذر]

هرهفته ما بازی های جدید و قابل توجه و جدید برای دستگاه های آیفون، آیپد و دستگاه های اندرویدی چون گوگل پیکسل و سامسونگ S7 edge را بررسی می کنیم و بهترین های آن را به شما معرفی می کنیم. بازی های جدیدی که ما انتخاب کردیم سرگرم کننده و قابل قبول هستند و ضعف تبلیغات درون برنامه ای را ندارد. به عبارت ساده بازی های انتخابی ، بازی هایی با کیفیت بالا و از ژانرهای مختلف می باشند.

لینک دانلود هر بازی در زیر توضیحات بازی موجود می باشد، برخی از بازی ها تنها برای یک پلتفرم اندروید یا iOS عرضه شده است. بدون حرف اضافه در این جا به معرفی بهترین بازی های هفته اخیر می پردازیم.

۱- Galaxy on Fire 3: Manticore

جانشین بازی محبوب Galaxy on Fire 2،به نام Manticore در فضای تیراندازی می باشد. قرارداد بستن، انتخاب کشتی و فرستادن آن از کارهایی است که شما باید انجام دهید. باید مهارت های خلبانی خود را در موقعیت های مختلف نشان بدهید چه به طور مستقل و چه ماموریت های که رئیستان محول می کند. مبارزه بی امان و نفس گیر با دشمنان در محیط بیرونی.

dl


۲- Dawn of Titans

به عنوان یک بازی با جنگ های عظیم، Dawn of Titans یک بازی درخشان بوده و دارای گرافیک بسیار خوبی در بین بازی های موبایلی دارد. جنگ با حضور هزاران جنگ آور، قهرمان عظیم تایتان و دیگران، شما سرزمین های دشمن را تصرف کرده و ارتش خود را گسترش می دهید.

dl

dl


 ۳- Rocky

راکی بالبوآ، آپولو کرید، کلابر لانگ، ایوان دراگو و … اسم های افسانه ای است که در بازی جدید راکی حضور قرار دارد. شما می توانید هر یک از این اسامی را انتخاب کرده و به مبارزه در رینگ بوکس بپردازید. آزاد کردن بوکسورها و ورزشگاه های جدید از قابلیت های این بازی می باشد.

dl


۴- Solar Siege

شما فرمانده یک ایستگاه فضایی در اعماق فضا هستید. وظیفه شما دفاع از کارگران معدن خود و برداشت از ثروت جهان هستی است. مدیریت شبکه های قدرت و دفاع از محدوده خود مهم ترین وظایف شما در کهکشان می باشد.

dl
dl


۵- Pianista

Pianista یک بازی موسیقی/ ریتمیک است که برای دوران مدرن بوده و تکه های موسیقی نمادین از ۱۴ آهنگساز در آن قرار دازد، این بازی دارای یک گیم پلی خوب برای انگشتان است.

dl


۶-  Waiit gameplay

Waiit یک بازی زیبا در مورد سفر دو مربع در مسیرهای پر پیچ و خم است. با کشیدن انگشتان می توان مربع ها را به طور همزمان حرکت دهید. شما می توانید با دریافت سکه مراحل مختلف بازی را طی کنید.

dl

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar