هدفون های جدید ۳D Audio سونی، اوایل سال آینده عرضه خواهند شد

هدفون های جدید ۳D Audio سونی، اوایل سال آینده عرضه خواهند شد

به احتمال زیاد شما هم از شاهکار ناتی داگ یعنی Uncharted 4: A thief’s end لذت برده اید. این عنوان یکی از بهترین های ناتی داگ است که برای کنسول نسل هشتمی سونی منتشر شد. اما به اعتقاد نیل دراکمن، کارگردان این بازی، شما فقط از نیمی از آن لذت برده اید چرا که سازندگان بازی مدت زیادی را صرف طراحی ۳D Audio برای بازی کرده اند. صدایی که تا به حال هیچ گیمری آن را تجربه نکرده است. اما هدفون های جدید شرکت سونی که قرار است به بازار عرضه شود، از چنین صدایی پشتیبانی می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

نام این هدست جدید که پیش تر معرفی شده بود، Platinum Wireless Gaming Headset است که طبق پستی که در PlayStation blog منتشر شده قرار است اوایل سال ۲۰۱۷ به بازارها عرضه شود. در این پست، نیل دراکمن کارگردان بازی اعلام کرد که بازی ساخته آن ها از تمام قابلیت های این هدفون فوق العاده پشتیبانی خواهند کرد.

تکنولوژی که این هدفون را از سایر هدفون های بازار مجزا می کند، تکنولوژی انحصاری سونی، ۳D Audio است. هیچ هدفونی در بازار چنین قابلیتی را ندارد. قیمت آن ۱۶۰ دلار است و جدا از صدای ۳D، هدفونی با قابلیت Noise Canceling دارد که با کمک آن می توانید به راحتی و بدون Noise با دوستانتان صحبت کنید.

هدفون قبلی پلی استیشن که Gold نام داشت، در سال ۲۰۱۴ عرضه، و تبدیل به یکی از بهتری اکسسوری های عرضه شده شد. بنابر خبرهای منتشر شده، بسیاری از بازی هایی که از این پس برای پلی استیشن ۴ عرضه می شوند، از چنین قابلیتی پشتیبانی خواهند کرد. البته لازم به ذکر است که تکنولوژی ۳D Audio به صورت انحصاری متعلق به برند پلی استیشن و سونی است.


 

نظر خود را بنویسید

avatar