گلکسی اس ۸ سامسونگ احتمالا ۲۰% گرانتر از گلکسی اس ۷ خواهد بود

گلکسی اس ۸ سامسونگ احتمالا ۲۰% گرانتر از گلکسی اس ۷ خواهد بود

هرچند که نمی توان قیمت قطعی گوشی های آینده را به قطع عنوان کرد، اما با توجه به نسل های پیشین گوشی هر برند، می توان حدس هایی در مورد قیمت گوشی هایی که در آینده رونمایی می شوند زد. این مورد در مورد گوشی گلکسی اس ۸ نیز صدق می کند که احتمالا در چند ماه آینده سامسونگ از این گوشی  رونمایی کند. اگر بخواهیم طبق روال و بر اساس گلکسی اس ۷ قیمت گلکسی اس ۸ را پیش بینی کنیم، شاید کمی به اشتباه بخوریم، چرا که یک گزارش از وبسایت SamMobile به تازگی منتشر شده است و طبق این گزارش احتمالا گلکسی اس ۸ قیمت بیشتری از گلکسی اس ۷ خواهد داشت.

اما سوال همه این است که چقدر گران تر؟ طبق این گزارش، سامسونگ احتمالا در سری بعدی گلکسی اس، قیمت این گوشی را ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش خواهد داد. این افزایش قیمت به علت بالا رفتن قیمت مواد اولیه و قطعات استفاده شده در این گوشی می باشد. البته کارشناسان عقیده دارند که افزایش قیمت در این گوشی ممکن است با کم شدن تقاضا از سوی کاربران مواجه شود و ممکن است سامسونگ قیمت ها را دست نزند. مخصوصا اینکه با فاجعه نوت ۷ فعلا کاربران زیاد دل خوشی از این کمپانی کره ای ندارند.

با این حال در صورت افزایش یا عدم افزایش قیمت گذاری گلکسی اس ۸، کاربرانی که نوت ۷ را خریداری کرده بودند ۵۰% تخفیف برای خرید گلکسی اس ۸ خواهند داشت. هرچند که این اخبار منطقی به نظر می رسد اما با توجه به اینکه اخبار توسط سامسونگ تایید نشده، پیشنهاد می کنیم با عینک تردید به آنها بنگرید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar