شرکت اپل برای دهمین سال متوالی، تحسین-شده ترین کمپانی دنیا لقب گرفت

شرکت اپل برای دهمین سال متوالی، تحسین-شده ترین کمپانی دنیا لقب گرفت

شرکت اپل برای دهمین سال متوالی، لقب تحسین-شده ترین کمپانی دنیا را ازان خود کرد. این افتخار با توجه به نظر ۳۸۰۰ کارشناس، تحلیلگر و مدیر به شرکت ها اعطا می شود که شرکت اپل برای دهمید سال متوالی این افتخار بزرگ را کسب کرد. در رتبه های بعدی شرکت های Amazon, Starbucks, Berkshire Hathaway, Disney قرار داشته و در رتبه های بعدی، فیسبوک و مایکروسافت سکنی گزیده اند.

همان طور که حتما می دانید، شرکت اپل با ارزش ۷۰۰ میلیارد دلار، ارزشمندترین کمپانی دنیا نیز می باشد. برای این که نام شرکتی در این لیست قرار گیرد، ضروری است که از لحاظ درآمد سالیانه میان ۱۰۰۰ کمپانی آمریکایی باشد. در ادامه این لیست، نام شرکت های بین المللی با درآمد بیش از ۱۰ میلیارد دلار یا بیشتر هم اضافه خواهد شد. در آخر، با لیستی شامل ۶۸۰ کمپانی از سراسر دنیا رو به رو خواهیم بود که از دید سه عامل نوآوری، کیفیت و مسئولیت های اجتماعی، با هم مقایسه و رتبه بندی خواهند شد.

رشد اپل در سال ۲۰۰۷ و با عرضه iPhone آغاز شد. حال پس از ۱۰ سال از آن روز، شرکت اپل قصد دارد تا یک مدل خاص به مناسبت ده سالگی iPhone عرضه کند. گفتنی است که این مدل صفحه ای ۵٫۱۵ اینچی داشته و کاملا بدون قاب عرضه خواهد شد. به احتمال بسیار زیاد قیمت این محصول بیش از ۱۰۰۰ دلار خواهد بود که بسیار گران است.

شرکت سامسونگ که در سال گذشته در رتبه ۳۵ لیست (از میان ۵۰ کمپانی برتر) قرار داشت، به دلیل فاجعه گلکسی نوت ۷ و واکنش ضعیفی که به آن نشان داد، به طور کامل از لیست خارج شده است.

منبع: Phonearena


 

نظر خود را بنویسید

avatar