کدام کفپوش برای فضای باز مناسب است

کفپوش برای فضای باز

انتخاب پوشش هایی که در بالکن یا بیرون از آن استفاده می شود به سادگی انتخاب کف سایر محیط ها مانند اتاق نشیمن یا آشپزخانه نیست.  زیرا علاوه بر زیبایی لازم است که موارد فنی بیشتری نیز مورد توجه قرار گیرد ، از جمله لغزنده بودن کف یا مقاومت در برابر عوامل جوی مانند باران ، آفتاب و آلودگی. کفپوش چوبی ، سنگ ها و کاشی ها از گزینه های معمول هستند ، اما آنها با یک مشکل روبرو هستند: یا مقاومت آنها ضعیف است و یا نگهداری آنها بیش از حد پیچیده است. با استفاده از پوشش هایی می توان ظاهر یکسانی از تمام این مواد تولید کرد ، اما بدون صرف نظر از مزایای باورنکردنی آن ها. به خواندن ادامه دهید . شرکت باقریان دکور نمایندگی دیوارکوب اصفهان، قرنیز اصفهان و.. شما را با کفپوش های مختلف آشنا می کند.  مدلهای زیادی برای مکانهای بیرونی ، که در معرض هوای نامناسب قرار دارند و یا همیشه مرطوب هستند ، مانند آشپزخانه ، حمام و مکانهای خدماتی وجود دارد . آنها کفپوش هایی با مدل های چینی هستند که از سنگ ، چوب ، بتن و حتی فلز تقلید می کنند و مانع از تأثیر سایش طبیعی می شوند. برخی از مدل های چینی چسبندگی مناسبی برای جلوگیری از لغزش در معابر خصوصاً در محیط های مرطوب دارند. به این ترتیب هنوز هم می توان از آنها در باغ ها و حیاط خانه ها و حتی در نمای خانه ها استفاده کرد.

کفپوش برای فضای باز

علاوه بر مزایایی ، مانند دوام و سهولت نصب و نگهداری ، کفپوش های چینی از چوب تقلید می کنند.  طراحی هر مدل در این خط تولید از مطالعات شدید چوب آغاز شده است، به طوری که محصول نهایی ویژگی های برجسته ای از چوب را به نمایش می گذارد. بنابراین ، علاوه بر کاربرد ، امکان انتخاب انواع مختلف چوب نیز وجود دارد. نوسازی محیط خارجی به مراقبت زیادی نیاز دارد و یکی از اصلی ترین آنها انتخاب کف است. برای این محیط ، ما باید به این موضوع بپردازیم که آیا پوشش انتخاب شده ضد لغزش است یا حداقل دارای بافتی سخت است ، بر خلاف پوشش برای مکان های داخلی ، که به طور کلی از ظرافت و براقیت بیشتری برخوردار هستند. اگرچه برای تمیز نگه داشتن آنها همیشه به مراقبت بیشتری احتیاج است ، اما کفهای سخت برای استفاده در بالکن مناسب ترین و همچنین امن ترین برای شما و خانواده شما هستند.

به دلیل تماس مکرر با آب باران ، در نهایت پوشش ها در معرض تجمع باقی مانده در مناطق ناهموار قرار می گیرند که می تواند باعث لغزندگی سطوح و یا حتی بروز حوادث شود. اگرچه انتخاب صحیح کفپوش می تواند این خطرات را به حداقل برساند. کف سرامیک با داشتن یکی از بهترین مزایا مقرون به صرفه ترین است. آنها در برابر نواحی خارجی مقاوم هستند و الگوهای مختلفی دارند که از سنگ و چوب تقلید می کنند. کفپوش های چینی یک گزینه عالی برای مکان های بیرونی است. با درصد جذب تقریباً صفر ، منافذی ندارند و دوام بیشتری دارند. سنگ های طبیعی  بسیار متنوع هستند و فرمت ها ، رنگ ها ، طرح ها را با هم ترکیب می کنند. به عنوان مثال سنگ مرمر و گرانیت می توانند در محیط داخلی ظاهر شوند ، اما با بافت غیر لغزنده استفاده از آنها در فضای باز نیز امکان پذیر است. کفپوش های چوب طبیعی همه کاره هستند ، با سبک های مختلف طراحی ترکیب می شوند و هنگام استفاده در بالکن ها دنجی زیادی را ایجاد می کنند. با دوام بیشتر ، می توان آنها را به تنهایی یا در ترکیبات با انواع دیگر پوشش ها مانند سنگ های طبیعی ، سنگ مرمر و کفپوش های چینی استفاده کرد.

نظر خود را بنویسید

avatar