همه چیز در مورد پلی استیشن ۴٫۵

همه چیز در مورد پلی استیشن ۴٫۵

اینبار شایعات پیرامون کنسول های سونی به واقعیت پیوست و پلی استیشن ۴٫۵ یا پلی استیشن نئو در راه است. منابع زیادی تایید کردند که نمونه های اولیه این دستگاه در حال حاضر ساخته شده است. از زمانی که کنسول های بازی نسل هشتم توسط سونی و مایکروسافت معرفی شدند، شاهد سیر صعودی چند برابری موتورهای گرافیکی بودیم و احتمالا از این به بعد کنسول ها به جای اینکه بروزرسانی های دیر به دیر و پیشرفت های بزرگ داشته باشند، سالانه بروزرسانی می شوند و به تدریج پیشرفت می کنند.

سونی تاریخی برای معرفی پلی استیشن ۴٫۵ اعلام نکرده اما بر اساس اخبار این کنسول اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد و سونی اعلام کرده قیمت پلی استیشن بعدی قیمتی بیشتر از PS4 خواهد داشت و  قیمت آن از ۳۵۰ دلار شروع می شود. پلی استیشن ۴٫۵ از کیفیت تصویر ۴k برخوردار خواهد بود(تایید شده توسط کمپانی سونی) و به احتمال قوی بازی های پلی استیشن ۴ بر روی این کنسول قابل اجرا خواهد بود. همچنین سونی گفته با عرضه پلی استیشن جدید فروش PS4 ادامه خواهد داشت. سخت افزار قوی تر، گرافیک بهتر و توان محاسباتی بالاتر از ویژگی های PS 4.5 خواهد بود. آنطور که شواهد تایید می کنند پلی استیشن جدید سخت افزاری مشابه یک رایانه شخصی بسیار قدرتمند خواهد داشت. البته این خبر کمی غیر واقعی به نظر می رسد، گنجاندن رایانه ای قوی در ابعاد یک کنسول بازی!!!

در آخر می توان گفت در مورد با این موضوع دو احتمال وجود دارد. یکی معرفی پلی استیشنی جدید و قدرتمند و دیگر معرفی پلی استیشنی بهبود یافته.

نظر نویسنده: بر خلاف شایعات و اخبار کمی بعید به نظر می رسد سونی به این زودی پلی استیشنی جدید معرفی کند چرا که این موضوع برای کاربران PS4 زیاد خوشایند نیست اما با توجه به گفته سونی مبنی بر تمرکز بر روی کیفیت ۴K عجیب نیست که سونی در کنار PS4 پلی استیشنی بهبود یافته ارائه دهد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar