بهترین Appها برای دانشجویان و دانش آموزان

بهترین Appها برای دانشجویان و دانش آموزان

بنا بر تحقیقی که در سال ۲۰۱۵ انجام شد، ۷۷% از دانشجویان اذعان داشتند استفاده از Appها در بهبود نمرات درسی آنها موثر بوده. البته این به این معنا نیست که درس نخوانید. بلکه این Appها فقط به کمک شما می آیند تا کارتان را آسان تر کنند. بناباین تعدادی از بهترین Appها را به شما معرفی می کنیم تا از آنها بهره مند شوید.

Evernote

قیمت: رایگان  سیستم عامل: iOS, Apple Watch, Android, Windows

Evernote همیشه یکی از محبوب ترین Appهای نت برداری بوده و آپدیت های جدید این برنامه آن را محبوب تر از قبل کرده. رابط کاربری بسیار ساده، نت برداری سریع، تنظیم کردن Reminder، استفاده از عکس و …. از امکانات فراوان این برنامه هستند که باعث می شود کارتان در کلاس آسان تر شده و همیشه آماده باشید. اگر کاربر معمولی این اپ باشید ماهیانه ۶۰ مگابایت فضا در اختیار دارید و اگر فکر می کنید فضای بیشتری نیاز دارید بهتر است کاربر پرمیوم شوید.
۲۷۴۳۳۵

Dropbox

قیمت: رایگان سیستم عامل: iOS, Android, Windows

به عنوان یک دانشجو، فایل های بسیاری را ذخیره می کنید و دوست دارید همه آنها را در جایی امن و همیشه در دسترس نگاه دارید. اپ Dropbox این امکان را به شما می دهد تا در فضایی ۲ گیگابایتی هرچه دوست دارید ذخیره کنید. این اپ یک Cloud بوده، بنابراین شما همیشه و تا زمانیکه اینترنت داشته باشید به اطلاعات خود دسترسی دارید.

این اپ به شما امکان به اشتراک گذاری اطلاعات و فایلها را می دهد. چند وقتی هم هست که این اپ با همکاری Microsoft امکان Edit فایلهای آفیس و ذخیره آنها را در اختیار شما می گذارد. اگر هم به فضای بیشتری نیاز داشتید می توانید از خود Dropbox فضا بخرید.

 

 

 

۲۷۴۳۳۶


WolframAlpha

قیمت: از ۲٫۹۹$ سیستم عامل: iOS, Android, Windows

این اپ به “Star Trek Computer” مشهور است. چرا که دارای بیش از ۱۰ تریلیون اطلاعات و ۵۰٫۰۰۰ معادله می باشد. با استفاده از این اپ شما می توانید آماری شامل اعداد،نمودار،نقشه و … درباره موضوع تحقیق خود بیابید. مثلا نرخ بیکاری شهر لندن در سال ۲۰۰۰

قطعا این اپ به دانشجویانی که در حال انجام تحقیق هستند کمک بزرگی خواهد نمود. اگر باز هم قانع نشدید، بهتر است بدانید که دستیار صوتی اپل یعنی Siri هم از پایگاه داده این اپ استفاده می کند.

 

 

 

۲۷۴۳۳۸


Microsoft Office

قیمت: رایگان سیستم عامل: iOS, Android, Windows

داشتن اپ آفیس یک الزام است. تا به حال شده بخواهید پروژه یا تکالیف خود را انجام دهید، ولی لپ تاپتان همراهتان نباشد؟ این برنامه به شما اجازه می دهد تمام فایل های Word, Excel و PowerPoint خود را Edit کرده و آنها را به اشتراک بگذارید.

 

 

 

۲۷۴۳۴۱


Vocabulary Builder

قیمت: رایگان سیستم عامل: iOS, Android

بهترین اپ برای گسترش دایره لغات انگلیسی شما اپ Vocabulary Builder است. مخصوصا برای کسانی که می خواهند برای آزمون های SAT, TOEFL یا IELTS آماده شوند. این اپ با بیش از ۱۲۰۰ لغت پرکاربرد به شما کمک خواهد کرد تا دایره لغات خود را گسترش دهید. همچنین به شما اجازه می دهد با یک غریبه مسابقه بگذارید.

۲۷۴۳۵۲

این بود ۵ اپ ضروری برای دانشجویان. امیدوارم به شما کمک کند درسهایتان را پاس کنید. البته به یاد داشته باشید که دانلود کردن این اپ ها باعث پاس شدن درسهایتان نخواهد شد بنابراین نامه به استاد را هرگز فراموش نکنید!


 

نظر خود را بنویسید

avatar