آخرین اخبار و شایعات Galaxy S8

آخرین اخبار و شایعات Galaxy S8

Galaxy S7 یکی از بهترین گوشی هایی است که می توانید در حال حاضر خریداری کنید. ولی اگر بدانید سامسونگ چه فکرهایی برای Galaxy S8 در سر دارد حتما شگفت زده می شوید. امروز می خواهیم در مورد سامسونگ گلکسی اس ۸ حرف بزنیم، تاریخ عرضه، قیمت، مشخصات و ویژگی های جدید. همچنین شایعات در مقابل شواهد و مدارک این گوشی…

تاریخ عرضه Galaxy S8 

هنوز خبری از تاریخ عرضه این گوشی درز نکرده حتی شایعاتی هم در این مورد نشنیده ایم اما می توان پیش بینی کرد که گلکسی اس بعدی کی از راه می رسد. با هم یک نگاهی به تاریخ عرضه گلکسی اس های قبلی بیندازیم:

•    Galaxy S – March 2010
•    Galaxy S2 – February 2011
•    Galaxy S3 – May 2012
•    Galaxy S4 – March 2013
•    Galaxy S5 – February 2014
•    Galaxy S6 – March 2015
•    Galaxy S7 – February 2016

همانطور که می بینید سامسونگ معمولا سری های اس را در ماه فوریه یا مارچ عرضه می کند و از یک ریتم و قاعده خاصی پیروی می کند که بر روی تقویم قابل پیش بینی است. خوب اگر سامسونگ قصد سنت شکنی را ازین بابت نداشته باشد میتوان پیش بینی کرد که سامسونگ از گلکسی اس ۸ در MWC 2017 رونمایی می کند که بین ۲۷ فوریه تا ۲ مارچ است.

مدل های سامسونگ Galaxy S8

چیزی که پیش بینی اش کمی سخت است مدل هایی است که سامسونگ در Galaxy S8 می خواهد عرضه کند. معمولا اینطور شده که سامسونگ یک مدل معمولی و  یک مدل اِج را در سری های اس معرفی کند مثل Galaxy S7 و Galaxy S7 edge .

گزارش های کره ای گفته اند که سامسونگ در سال ۲۰۱۷ قصد دارد ۵ پرچمدار معرفی کند که یکی از آنها Galaxy X تاشو است و حداقل یک گلکسی نوت. از اینجا نتیجه میگیریم احتمالا دو یا سه پرچمدار دیگر مربوط به Galaxy S8 باشد. آیا شاهد برگشت مدل های مینی به سری های اس سامسونگ خواهیم بود؟

قیمت Galaxy S8

خوب تعجبی نیست که شایعاتی پیرامون قیمت این گوشی نشنیده باشیم اما با در نظر گرفتن قیمت سری های اس قبلی سامسونگ می توان تا حدی پیش بینی کرده. Galaxy S6 قیمت ۵۹۹ پوند داشت و Galaxy S7 قیمت ۵۶۹ پوندی. احتمالا Galaxy S8 هم بین ۵۵۰ تا ۶۰۰ پوند قیمتش باشد.

طراحی Galaxy S8

ترکیب طراحی فلزی و شیشه ای گویا طراحی ایست که برنده این روزهای گوشی های هوشمند بوده. احتمالا سامسونگ قصد تغییر در اینباره را نداشته باشد.

نمایشگر Galaxy S8

سامسونگ تا مدل Galaxy S5 از صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی استفاده کرده بود و بعد از آن به مدل ۵٫۵ اینچی ارتقا یافت. احتمالا در گلکسی اس ۸ هم شاهد صفحه ۵٫۵ باشیم. موردی که این روزها بر سر زبان ها افتاده و پرچمدارهای آینده احتمالا به آن سمت بروند نمایشگر ۴K است. پیش بینی می شود Galaxy S8 را با نمایشگر ۴K ببینیم و دلیل عمده آن هم رواج تکنولوژی واقعیت مجازیست. البته نمایشگر Quad HD در Galaxy S7 بسیار عملکرد خوبی دارد حتی با استفاده از Gear VR تجربه خوبی را به کاربر منتقل می کند.

دوربین Galaxy S8

به دنبال LG G5 و Huawei P9 دوربین های دوگانه در حال تبدیل به استانداردهای پرچمداران گوشی های هوشمند هستند.

آیفون ۷ پلاس هم شایعاتی در این مورد را داشته است و احتمالا گلکسی اس ۸ هم ازین ویژگی بی بهره نخواهد بود. چند روز پیش اطلاعاتی در این مورد از طرف چینی ها در سطح اینترنت پخش شد که از دوربین دوگانه Galaxy S8 خبر داد و گفته شد که این ماژول توسط خود سامسونگ ساخته می شود.


نظر خود را بنویسید

avatar