برنامه های رایگان شده امروز ۸ تیر به مدت محدود(آیفون)

برنامه های رایگان شده امروز ۸ تیر به مدت محدود(آیفون)

اپلیکیشن‌های رایگان زیادی در اپ استور قرار می‌گیرد اما همهٔ آنها رایگان نیستند به همین دلیل خیلی‌ از افراد نمی‌تواند آنها را دانلود کنند،اما گاهی این برنامه‌ها توسط برنامه نویسان به مدت محدود رایگان میشوند تا بتوانند محبوبیت بیشتری در میان کاربران پیدا کنند.
امروز می‌خواهیم اپلیکیشن هایی که به مدت محدود که اغلب تا یک هفته رایگان میباشند را به شما معرفی کنیم، توجّه داشته باشید که این اپلیکیشن‌ها به صورت عادی رایگان نیستند پس از این فرصتی که برای دانلود رایگان آنها وجود دارد استفاده کنید زیرا که تا چند روز آینده دوباره به حالت پولی‌ بر میگردند.

در زیر عکس هر برنامه لینک دانلود آن قرار گرفته است.


Moment

برنامه‌ای برای یاد آوری کارهایی که از قبل برای فراموش نکردن در آن‌ یاد داشت کرده اید،این برنامه با فضای ساده و در این حال جذاب طرفداران زیادی پیدا کرده است.

screen322x572
ios


The Card
با این برنامه کارهایی که یک شعبده باز احتیاج دارد برای انجام دادن شعبده بازی را یاد بگیرید.

screen322x572
ios


DoitQUICKLY
برنامه‌ای برای یاد آوری کارهایی که از قبل برای فراموش نکردن در آن‌ یاد داشت کرده اید،با این تفاوت که شمارش معکوس به آن‌ میدهید و هنگام مشاهدهٔ کارهای باقیمانده خواهید دید که کدام زودتر و کدام دیرتر باید انجام شود.

screen322x572
ios


VideoMP3
اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که می‌خواهید ویدیو را تبدیل به فایل صوتی کنید
این برنامه به شما کمک بزرگی‌ خواهد کرد و جز محبوب‌ترین هست.

screen322x572
ios


Join it
تصویر جالب را باید به صورت پازل حل کنید،بازی بسیار جالب و سرگرم کننده‌ای که تا ۴۳۰۰ قطعه پازل هم پیش خواهد رفت.

screen568x568
ios


MarcoTopScanner
برنامه‌ای برای اسکن کردن مدارک شما، تنها کافیست از برگه‌ یا نوشته‌ای که می‌خواهید عکس بگیرید، این برنامه کیفیت و سایز آن‌ را تغییر میدهد و بهتر می‌کند.

screen322x572
ios


Speak & Translate
بدون اینکه تایپ کنید کلمه و یا جملهٔ مورد نظر خود را به زبان‌های مختلف ترجمه کنید، تنها کافیست با صحبت کردن و خواندن آن کلمه آن‌ را در این برنامه ذخیره کنید، این برنامه صحبت را به حالت نوشتاری تبدیل می‌کند و جملهٔ مورد نظر را ترجمه می‌کند.

screen322x572
ios


نظر خود را بنویسید

avatar