برنامه های رایگان شده امروز ۱۱ تیر به مدت محدود(آیفون)

برنامه های رایگان شده امروز ۱۱ تیر به مدت محدود(آیفون)

اپلیکیشن‌های رایگان زیادی در اپ استور قرار می‌گیرند اما همهٔ آنها رایگان نیستند به همین دلیل خیلی‌ از افراد نمی‌تواند آنها را دانلود کنند،اما گاهی این برنامه‌ها توسط برنامه نویسان به مدت محدود رایگان میشوند تا بتوانند محبوبیت بیشتری در میان کاربران پیدا کنند.
امروز می‌خواهیم اپلیکیشن هایی که به مدت محدود که اغلب تا یک هفته رایگان میباشند را به شما معرفی کنیم، توجّه داشته باشید که این اپلیکیشن‌ها به صورت عادی رایگان نیستند پس از این فرصتی که برای دانلود رایگان آنها وجود دارد استفاده کنید زیرا که تا چند روز آینده دوباره به حالت پولی‌ بر میگردند.

در زیر عکس هر برنامه لینک دانلود آن قرار گرفته است.


Talk To The World
این برنامه به شما کمک می‌کند جملاتی که به صورت صوتی میگویید را به ۱۳ زبان زندهٔ دنیا ترجمه کند.

yyios


iQ365
این یک بازی هوش است که در آن‌ بازی‌های متعددی همچون پیدا کردن تصویر و یا حدس زدن جای قرار گرفتن آن‌ وجود دارد.

iq365ios


Blink App
در این برنامه میتوانید حساب‌های مجازی خود از قبیل توییتر،فیسبوک،اینستاگرام،… را در یک جا داشته باشید.
این برنامه برای کاربرانی که در صفحات مجازی متعددی عضو هستند کاربرد بسیار خوبی‌ دارد.

blink app
ios

Uplause
برنامه‌ای که میتوانید در آن‌ عکس‌ها و ویدیوهای خود را آپلود کنید با این تفاوت نسبت به برنامه‌های دیگر که میتوانید هنگام بازی‌های ورزشی که در سرتاسر دنیا انجام میشود آن‌‌ها را با افزودن افکت‌های صوتی و تصویری به اشتراک بگذارید.

uplausios


Card Mate Pro
کسانی‌ که کارتهای هوشمند بسیاری دارند این برنامه میتواند از آنها اسکن بگیرد تا همهٔ آنها از قبیل کارت‌های بانکی‌ را در یک جا داشته باشید و دیگر نیازی به حمل آنها نیست.

cars mate proios


Pillen Wicker
این برنامه این امکان را به شما میدهد که زمانبندی قرص و یا داروی خود را در آن‌ اعمال کنید و بعد به شما هشدار میدهد و یاد آوری می‌کند که داروی خود را فراموش نکنید.
این برنامه به طور معمول ۲ $ است که رایگان شده است.

screen322x572ios


FittAPP GPS
برنامه‌ای برای ورزشکارانی که علاقه به دویدن دارند،این برنامه با استفاده از جی‌پی‌اس به شما نشان میدهد چه مسیری وبا چه سرعتی ورزش کرده اید،همچنین مقدار کالری که سوزانده شده را نشان میدهد.
این برنامه به طور معمول با قیمت ۱۵ $ در اپ استور موجود است که میتوانید آن‌ را به مدت محدود رایگان دانلود کنید.

screen322x572ios


Chumpy Jump
بازی بسیار جذاب که مقدار مراحل زیادی دارد و هر مرحله سخت تر از مرحلهٔ قبل میشود،شما باید شخصیت این بازی که یک گربه است را به سطح بالائی ببرید که برای این کار فقط باید به سمت بالا در زمان مشخص پرید.

screen322x572ios


نظر خود را بنویسید

avatar