هواوی در ۳ ماه اول امسال ۲۸٫۳ میلیون گوشی فروخته است!

هواوی در ۳ ماه اول امسال ۲۸٫۳ میلیون گوشی فروخته است!

Huawei-shipped-28.3-million-handsets-during-this-years-first-quarter

 

شرکت Huawei در سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند به فروش رسانده است !

این یک رکورد خوب محسوب می شود و آمار قابل قبولی برای قرار گرفتن در رده سوم تولید کنندگان گوشی های هوشمند بعد از Apple و Samsung است .

در سال ۲۰۱۵ سهم Huawei از صادرات گوشی های هوشمند در کل جهان در حدود ۷٫۴ % بوده است . این شرکت در سال ۲۰۱۶ نیز شروع خوبی داشته و در ۳ ماهه اول سال ۲۰۱۶ در حدود ۲۸٫۳ میلیون گوشی هوشمند به فروش رسانده است .

 

 

این شرکت در نظر دارد در سال ۲۰۱۶ فروش خود را به ۱۴۰ میلیون دستگاه برساند که در حدود ۳۰ % بیشتر از سال ۲۰۱۵ است . اخیرا شایعاتی مبنی بر این بود که Huawei هدف تولید خود را در سال ۲۰۱۶ از ۱۴۰ میلیون گوشی هوشمند به ۱۲۰ میلیون کاهش داده اما این حدس و گمان ها از طرف شرکت تکذیب شد .

به گفته Kevin Ho یکی از مدیران محصولات Huawei , این شرکت در حال حاضر ۲٫۶ میلیون از گوشی های جدید  Huawei P9  و  Huawei P9 Plus که پرچمدار     گوشی های Huawei هستند را تولید و صادر کرده است , هر دوی این گوشی ها چند ماه قبل عرضه شدند و دارای یک جفت دوربین ۱۲ مگاپیکسل در پشت گوشی هستند که یکی از این دوربین ها با حالت تک رنگ عکس می گیرد . این شرکت می گوید این قابلیت به گوشی اجازه میدهد که اطلاعات و تفکیک نوری بهتری از حسگر های دوربین دریافت کند که منجر به گرفتن عکس هایی با کیفیت بالاتر می شود .

 

منبع : Digitimes


 

نظر خود را بنویسید

avatar