جعبه گشایی و اولین نگاه به Galaxy S7 نسخه بتمن

جعبه گشایی و اولین نگاه به Galaxy S7 نسخه بتمن

طرفداران بتمن، امروز خبر ویژه ای برای شما داریم: امروز میخواهیم گلکسی اس۷ نسخه بتمن که به تازگی عرضه شده را جعبه گشایی و بررسی اجمالی کنیم(توسط وبسایت فون ارنا).

این گوشی زیبا که مخصوص طرفداران بتمن است در جعبه ای بزرگ و شیک عرضه شده است. گوشی یکدست مشکی رنگ می باشد و نشان بتمت با رنگ طلایی در پشت گوشی به زیبایی جا خوش کرده که باعث خاص شدن گوشی شده است. در جعبه این گوشی همچنین یک کیس اضافه برای محافظت از گوشی قرار گرفته که پشت کیس هم نشان بتمن هک شده است.

قاب فلزی که در دور گوشی های S7 edge همیشه به رنگ نقره ای می دیدیم اینبار مشکی رنگ شده است تا گوشی یکپارچه مشکی شود. همچنین رنگ طلایی روی دکمه هوم، دور دوربین و دور خروجی صدای گوشی هم قرار دارد و ظاهر گوشی را تبدیل به یک شی ارزشمند کرده است.

اما چه چیزهای دیگری در جعبه این گوشی قرار دارد؟ سامسونگ به همراه این گوشی یک عینک واقعیت مجازی هم به رایگان گذاشته است. همچنین در جعبه گوشی یک شارژر و کابل microUSB و هندزفری قرار دارد.

خوب راه اندازی و شروع کار با گوشی مانند همان گلکسی اس ۷ اج است اما زمانی که راه اندازی گوشی به اتمام رسید تم بتمن با تصویر پس زمینه جذاب بتمن روی گوشی مشاهده می شود. آیکون ها هم مخصوص این قهرمان باز طراحی شده اند. البته اگر از تم بتمن خوشتان نیامد می توانید به راحتی تم را تغییر دهید.

 

منبع:phonearena.com


 

 

نظر خود را بنویسید

avatar