اطلاعات جدیدی از God Of War منتشر شد

اطلاعات جدیدی از God Of War منتشر شد

God Of War، بهترین بازی که در نمایشگاه E3 امسال، لااقل در کنفرانس سونی به نمایش درآمد. و شاید مورد انتظارترین آنها. البته که هنوز اسمی برای این عنوان در نظر گرفته نشده. با توجه به تریلری هم که از بازی به نمایش درآمد، می توان گفت این نسخه بسیار متفاوت با نسخه های قبل است و یکی از دلایل آن هم استفاده از قدرت کنسول های نسل هشتم است. دیروز کوری بارلوگ، نویسنده و کارگردان بازی، اطلاعات جدیدی از GOW منتشر شده که جالب است بدانید.

از کوری بارلوگ در مصاحبه ای با EPNdotTV درباره این تغییرات پرسیده شد. وی پاسخ داد:”ما قصد داشتیم دنیای GOW جدید را تغییر دهیم و جنبه های متفاوتی از شخصیت کریتوس را به نمایش بگذاریم.” با نمایش در E3، سازندگان می خواستند واکنش ها را نسبت به بازی ببینند. همانطور هم که احتمالا کنفرانس سونی را دیدید، با پخش تریلر GOW، سالن به یک باره منفجر شد.

همچنین بارلوگ از کنسول نسل هشتمی سونی، PS4، به عنوان یک غول نام برد که دست سازندگان را برای خلق بازی های بهتر باز می گذارد. وی اضافه کرد که بازی بازان بیشتر از گذشته خواهان تجربه بازی هایی با داستان عمیق هستند. بازی هایی که پاسخ سوالات شما را به زودی ندهند. وی اعتراف کرد که شاهکار Last Of Us این راه را پیش گرفت و موفق شد. او معتقد است GOW جدید مانند رفتن از Resident Evil 3 به Resident Evil 4 است.

در بخش پایانی مصاحبه، کوری بارلوگ همچنین به یک ویژگی کاملا جالب اشاره داشت. وقتی از او از احتمالا گنجایش بازسازی صحنه‌های نسخه پیشین سری در موتور و زاویه دوربین جدید پرسیده شد، بارلوگ به‌ راحتی گفت چنین چیزی ممکن است. با توجه به اینکه بازی تا چه حد خوب به‌ نظر برسد، این موضوع می‌تواند طرفداران قدیمی سری را خوشحال سازد. GOW جدید هنوز نه اسم دارد و نه تاریخ انتشار و بعید است تا پایان امسال منتشر شود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar