مشکل قفل شدن آیفون برای همیشه در ios 10 بتا

مشکل قفل شدن آیفون برای همیشه در ios 10 بتا

چند روزیست که آی‌اواس ۱۰ بتا ۲ در دسترس کاربران برای دانلود قرار گرفته است.نسخهٔ بتا همیشه مشکلاتی دارد که برای رفع آن‌‌ها در دسترس عموم می‌گذارند تا بتوانند تا مدت پخش رسمی‌ آن‌ مشکلات را برطرف نمایند.

اما این بار چند کاربر پس از نصب آی‌اواس ۱۰ بتا ۲ به مشکلی‌ غیر قابل بازگشت آن‌ هم لاک شدن گوشی مواجه شدند.آیفون در صورتی‌ که هویت کاربر را مطمئن اعلام نکند به صورت اتوماتیک گوشی را لاک می‌کند که از آن‌ به بعد کاربر اجازهٔ دسترسی‌ به گوشی را ندارد.قضیه از این قرار است که چند کاربر گزارشی را به اپل داده اند مبنی بر اینکه گوشی آنها لاک شده است.

قضیه از این قرار که چند کاربر گزارشی را به اپل داده اند مبنی بر اینکه گوشی آنها لاک شده است.یک روز پس از انتشار آی‌اواس ۱۰ نسخهٔ بتا ۲ چند کاربر با تماس به اپل اعلام کردند که پس از نصب نسخهٔ بتا و وارد کردن اکانت آیکلود خود گوشی آن‌‌ها از دسترس خارج شده و امکان استفاده از آن‌ را ندارند.
iphone lock

این کاربران پس از اینکه چند بار برای وارد کردن رمز خود تلاش کرده اند،آیفون ارور اشتباه بودن رمز و سپس ارور عدم تشخیص هویت را دریافت کرده اند.ظاهراً این مشکل در ورژن ۹.۳.۲ و بعد در نسخهٔ بتا آی‌اواس ۹.۳.۳ بوده است که در حال حاضر در نسخهٔ بتا آی‌اواس ۱۰ آن‌ را میبینیم.

اپل در تلاش است تمام باگ هایی که تیم این شرکت و همچنین کاربران به آن‌ بر میخورند را درست کند.باید صبر کنیم تا ۲ ماه آینده آی‌اواس ۱۰ با تغییرات بسیار زیادی که در قسمت ویجت،۳دی تاچ و … شده منتشر شود و امید است اپل بتواند تمام باگ‌های این آی‌اواس را در این مدت کم بگیرد.

منبع :Digitaltrends


 

نظر خود را بنویسید

avatar