سری بازی های Battlefield ممکن است تبدیل به یک سریال تلویزیونی شود!

سری بازی های Battlefield ممکن است تبدیل به یک سریال تلویزیونی شود!

تا به حال فیلم های سینمایی که از روی بازی ها ساخته شده اند اصلا موفق نبوده اند، لااقل به اندازه خود بازی ها. پس قدم منطقی چیست؟ این که دست از این کار بردارند نه؟ خب نه کاملا! ظاهرا استودیوی فیلم سازی Paramout قصد دارد از سری بازی های BF سریال بسازد نه فیلم!

سری بازی های BF از همان ابتدا یک بازی موفق بود. با BF 1942 شروع شد، با BF4 و Hardline ادامه پیدا کرد، و قرار است BF1 در پائیز منتشر شود. اما تصور این که در قالب یک فیلم یا سریال ساخته شود، مقداری سخت است. اما بهتر است بدانید این سری مدتی است جزو نامزدهای تبدیل شدن به یک فیلم بوده. گستردگی داستانی شاید یکی از عواملی باشد که باعث انتخاب این فرنچایز شده. همانطور که همه بازی بازان می دانند، دوره های زمانی مختلفی در سری بازی های BF تجربه شده. مثل جنگ جهانی دوم، جنگ ویتنام، جنگ بین دزد و پلیس، و سری جدید این فرنچایز هم که قرار است پائیز منتشر شود، به دوران جهانی اول باز می گردد.

اما همان طور که گفته شد، هیچ فیلم اقتباسی از یک بازی ویدئویی تا به حال موفق نبوده. آخرین آنها هم Warcraft بود که خیلی زود در بین دیگر فیلم ها محو شد. یکی از دلایلی که برای عدم موفقیت این فیلم اعلام شد این بود که فیلم آن قدر شبیه به بازی ساخته شده بود که مخاطبین جدید نتوانستند با آن ارتباط برقرار کنند. اما این دقیقا همان دلیلی است که سریال BF ممکن است موفق شود. چرا که موفقیت سری بازی های BF، به خاطر شخصیت های در بازی نبوده بلکه به خاطر اکشنی است که در این سری به دنیای بازی معرفی شد. پس سازندگان دیگر لازم نیست نگران خلق دوباره همان شخصیت ها شوند. عامل دیگر این است که داستان این سریال هم می تواند تنوع زیادی داشته باشد. می تواند یک خط داستانی پلیسی داشته باشد، در جنگ جهانی اول دنبال شود و یا فقط یک سریال اکشن همه جانبه باشد.

این که این سریال کی ساخته و پخش شود هنوز مشخص نیست اما حداقل به عنوان یک طرفدار این فرنچایز امیدوارم یا فیلمی از روی آن ساخته نشود یا اگر ساخته می شود لااقل در حد و اندازه این فرنچایز محبوب و دوست داشتنی باشد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar