هوآوی، آنر ۸ را معرفی کرد

هوآوی، آنر ۸ را معرفی کرد

هواوی امروز در چین از گوشی آنر ۸ پرده برداری کرد. آنر ۸ صفحه نمایشی ۵٫۲ اینچی با شیشه ای ۲٫۵D منحنی و رزولوشن ۱۰۸۰x1920 دارد. قسمتی که در این گوشی خیلی جلب توجه می کند پشت آن است، جایی که دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی وجود دارد. هر دو دوربین از فوکوس لیزری خودکار بهره می برند و دیافراگم ۲٫۲ دارند، دقیقا شبیه به چیزی که در هواوی V8 وجود دارد.

آنر 8

به غیر از دوربین دوگانه در پشت آنر ۸ حسگر اثر انگشت نیز مشاهده می شود. در دل این گوشی چیپست هشت هسته ای Kirin 950 قرار گرفته است. هواوی سه نوع متفاوت از این گوشی را معرفی کرد، یکی با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با ۴ گیگابایت رم و ۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی. همچنین از حافظه جانبی microSD  و دو سیم کارت در این گوشی پشتیبانی می شود.

دوربین سلفی آنر ۸ می تواند عکس های ۸ مگاپیکسلی بگیرد. باتری استفاده شده در این گوشی ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد و از قابلیت شارژ سریع نیز بهره می برد. اندروید ۶ مارشمالو نیز به طور پیش فرض بر روی این گوشی قرار دارد. هواوی آنر ۸ تنها ۷٫۴۵ میلیمتر ضخامت و ۱۵۳ گرم وزن دارد.

آنر ۸ در رنگ های سفید، مشکی، طلایی، صورتی و آبی تیره در دسترس خواهد بود. هواوی فروش این گوشی را از هفته آینده آغاز می کند. قیمت این گوشی با توجه به میزان حافظه و مقدار رم از ۲۹۹ تا ۳۷۴ دلار می باشد.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar