آیفون ۶s و ۷ را در کنار هم ببینید!

آیفون ۶s و ۷ را در کنار هم ببینید!

هر چه به ماه سپتامبر نزدیکتر می شویم، شایعات درباره آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس نیز بیشتر می شود. جدیدترین این شایعات، ویدئوییست که دو آیفون ۷ و ۶S را کنار هم نشان می دهد.  هیچ راهی برای تایید یا تکذیب این ویدئوی ۱۵۹ ثانیه ای وجود ندارد. این ویدئو دو تغییر را در آیفون ۷ نشان می دهد. یکی از تغییرات، وجود دوربین بزرگتر است. دیگر تغییر در آیفون نیز، تغییر در خطوط آنتن است که در گذشته مورد انتقاد قرار می گرفت. این دو تغییر را قبلا از طریق منابعی شنیده بودیم که شاید میزان اصالت ویدئوی منتشر شده را بیشتر کند.

از جک محبوب هدفون هم خبری نیست و ظاهرا به جای آن یک اسپیکر اضافی تعبیه شده. اگر این شایعه درست باشد، اپل قصد دارد تا صدای استریو را به کاربرانش ارائه کند تا دیگر نیازی به اسپیکرهای کوچک نداشته باشید.

همان طور که در ویدئو مشخص است، نمایی از جلو و عقب دو آیفون را مشاهده می کنید. البته ما زبان چینی بلد نیستیم تا به طور کامل به شما عزیزان توضیحات را شرح دهیم. رنگ Space Gray هم که در تصویر مشخص است. این که رنگ مشکی به صف آیفون ها اضافه شود یا نه، از ویدئو مشخص نیست. همچنین راجع به سخت افزار گوشی هم نمی توان نظری داد اما شایعاتی مبنی بر افزایش رم تا ۳ گیگ به گوش رسیده. آیفون ۷ پلاس هم که در این ویدئو نیست، برای افرادی که به عکاسی با آیفون علاقه دارند، ظاهرا دارای دوربینی بزرگتر از ۷ خواهد بود. بسیاری از منابع حتی از وجود دو دوربین در آیفون ۷ پلاس خبر داده اند.

اگر از شایعات پیرامون آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس خسته شده اید، کافی است ۲ ماه دیگر صبر کنید تا ماه سپتامبر فرا رسد و اپل در کنفرانس رسمیش، محصولات جدیدش را معرفی کند. اما تجربه نشان داده اکثر شایعات راجع به محصولات اپل به حقیقت می پیوندند.


نظر خود را بنویسید

avatar