اپل، ۱۴ بند ساعت، به رنگ ۱۴ کشور حاضر در المپیک عرضه می کند!

اپل، ۱۴ بند ساعت، به رنگ ۱۴ کشور حاضر در المپیک عرضه می کند!

المپیک ریو نزدیک است و شرکت اپل به سبک خود از این رویداد بزرگ ورزشی استقبال می کند. اپل ۱۴ بند به رنگ ۱۴ کشور حاضر در المپیک تولید کرده تا طرفداران بتوانند کشور خود را به سبک خود تشویق کنند.

اما این ۱۴ بند فقط در برزیل قابل خرید هستند. شما می توانید در ماه آگوست به اپل استوری که در مرکز خرید VillageMall قرار دارد رفته و این بندها را به قیمت ۱۰۰$ خریداری کنید. همان طور که گفتیم، این بندها طوری رنگ بندی شده اند که هر کدام یکی از ۱۴ کشور اصلی حاضر در المپیک را معرفی کنند. این کشورها شامل آمریکا، انگلستان، نیوزیلند، آلمان، استرالیا، آفریقای جنوبی، مکزیک، جامایکا، کانادا، ژاپن، چین، فرانسه، آلمان و کشور میزبان، برزیل می باشد.

ظاهرا برای خرید بند مورد علاقه خود باید تا ماه آگوست صبر کنید اما ظاهرا یکی از ورزشکاران آمریکایی، بند ساعت با طرح پرچم کشورش را خریده که احتمالا حرکتی تبلیغاتی از سوی اپل بوده.

از زمانی که اپل ساعت هوشمند خود را معرفی کرد، امکانات شخصی سازی بسیاری هم برای این ساعت ها فراهم کرد. کمتر شرکتی در زمینه ساعت های هوشمند، چنین امکانات شخصی سازی در اختیار مشتریانش قرار می دهد. این بندهای مناسبتی(المپیک) هم مثالی از این شخصی سازی است که شرکت اپل در اختیار مشتریانش قرار می دهد. به نظر می آید که این بندهای جدید، بعد از المپیک هم به فروش خود ادامه دهند.

عکس زیر، بند ساعت با طرح پرچم مکزیک را نشان می دهد. اما به دلیل شباهت کامل به پرچم ایران، می توانید از این بند به عنوان بند کشور ایران استفاده کنید.

mexico


 

نظر خود را بنویسید

avatar