بازی جدید شرکت اسکوئر انیکس برای Apple Watch عرضه خواهد شد!

بازی جدید شرکت اسکوئر انیکس برای Apple Watch عرضه خواهد شد!

ناشر سری بازی های Final Fantasy اعلام کرده که جدیدترین بازی نقش آفرینی خود به نام Cosmos Rings را به طور انحصاری برای اپل واچ عرضه خواهد کرد. به گزارش Siliconera، این شرکت قرار است در تابستان امسال این بازی را عرضه کند. به گفته آنها، گرافیک بازی زیبا و جذاب خواهد بود و از سبک Dot-art، برای ایجاد حسی نوستالژیک استفاده خواهد کرد.

تاکیهیرو آندو، کسی بود که بازی Chaos Rings را ساخت و ظاهرا بر روی پروژه Chsmos Rings هم کار می کند و گفته می شود که از لحاظ سبک بازی، شبیه به کارهای یویوکه ناوارا است. یوسوکه ناوارا کسی بود که روی اکثر بازی های Final Fantasy حضوری پررنگ داشت. مخصوصا در نسخه ۱۵ این بازی.

Siliconera گزارشی درباره این بازی منتشر کرده که بخشی از آن به شرح زیر است:

داستان بازی در دنیای Interval of Time روی می‌دهد، جایی که احساسات بشریت در گذر زمان قرار دارد. در بازه‌ای از زمان، زمان متوقف شد اما اکنون دوباره به جریان افتاده است و خواستار بازگشت الهه زمان (Goddess of Time) می‌باشد. شما در دنیای Interval of Time باید با احساسات بیشمار بشریت روبرو شوید.

 

این بازی همچنین قادر است تا برای شما Notification ارسال کند مبنی بر اینکه چه مسافتی را در طول روز طی کرده اید. بازی روی گوشی تلفن کار سختی است. حتی با وجود گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگ. حالا ظاهرا قرار است برای ساعت های هوشمند هم بازی منتشر شود. اینکه چگونه کاربران بتوانند روی آن صفحه کوچک بازی کنند، خود جای سوال دارد. تا ۲ سال پیش فکر می کردیم ساعت فقط برای برای نشان دادن زمان است! اما دو سال در تکنولوژی با دو سال زندگی عادی تفاوت دارد!


 

نظر خود را بنویسید

avatar