نرخ فریم COD:Infinite Warfare مشخص شد اما رزولوشن هنوز مشخص نشده!

نرخ فریم COD:Infinite Warfare مشخص شد اما رزولوشن هنوز مشخص نشده!

رزولوشن یک بازی در نسل قبل، اهمیت زیادی برای گیمرها نداشت. شاید هم محدودیت سخت افزاری کنسول ها این اجازه را به گیمرها نمی داد که انتظار زیادی از رزولوشن بازی ها داشته باشند. اما در نسل هشتم و با عرضه کنسول های جدید سونی و مایکروسافت، رزولوشن و نرخ فریم تبدیل به یک کل کل بین دو کنسول شد. تا جایی که Xbox One به دلیل وجود Kinect، قادر نبود بازی ها را با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ و نرخ فریم ۶۰ اجرا کند.

این مشکل با حذف Kinect برطرف شد و هر دو کنسول می توانند اکثر بازی ها را با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ و نرخ فریم ۶۰ اجرا کنند. با این حال هنوز هم این کل کل بین دو کنسول وجود دارد. مخصوصا برای بازی های بزرگ. اما امیدواریم این جنگ و جدل برای نسخه جدید COD پیش نیاید و هر دو کنسول بازی را با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ و نرخ فریم ۶۰ اجرا کنند.

برایان هورتون نیز با وبسایت GamingBolt مصاحبه کرده و طی آن اطمینان داده که طراحان روی بهینه سازی بازی بر روی هر دو کنسول کار می کنند اما اینکه در نهایت چه شود، مشخص نیست!

“در حال حاضر هیچ رزولوشنی را اعلام نمی‌کنیم. ما همچنان در حالت بهینه‌سازی به‌سر می‌بریم اما قطعا از تجربه‌ای با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی خواهیم کرد.
در این مرحله، تمرکز ما برروی این است تا بهترین تجربه را بر روی هر سیستمی که بر روی آن کار می‌کنیم ارائه دهیم و بعد از آن هم چیزی که واقعا ما برروی آن‌ها تلاش و تمرکز می‌کنیم، نقاط قوت و محدودیت‌های آن سیستم‌ها است و بهترین نتیجه را از هر چه که در حال کار بر رویش هستیم بدست آوریم.”

Call of Duty: Infinite Warfare در ۴ نوامبر ( ۱۴ آبان) برروی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر می شود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar