اپل در کمتر از ۱۰ سال توانست یک میلیارد آیفون بفروشد!

اپل در کمتر از ۱۰ سال توانست یک میلیارد آیفون بفروشد!

تیم کوک، مدیر عامل اپل دیروز در جلسه ای با کارکنان اپل اعلام کرد که ۱ میلیاردمین آیفون اپل هفته بیش به فروش رسید و این اتفاق را جشن گرفتند.

تیم کوک گفت: اپل به یکی از مهمترین و موفقترین تغییرات تاریخ تبدیل شده است.  در واقع آیفون قسمت مهم از زندگی روزمره ما را می سازد و خیلی از کارهای روزانه را با آیفون انجام میدهیم.

 

آیفون اپل

این در حالیست که کمتر از دو ماه دیگر آیفون جدید اپل نیز رونمایی می شود و اپل امید دارد تا فروش رضایت بخشی از آیفون ۷ را مشاهده کند.

قطعا تاثیر دراز مدت آیفون در سالهای گذشته در این فروش عالی بی تاثیر نبوده است. اولین آیفون در سال ۲۰۰۷ در حالی رونمایی شد که تفاوت منحصر به فردی با دیگر گوشی های هوشمند داشت.

درحالی که در سال ۲۰۰۷ دیگر گوشی های هوشمند از فناوری ۳G استفاده می کردند، آیفون از کانکشن ۲G بهره می برد. همچنین در اولین آیفون اپلیکیشن ها به وسعت امروز نبودند و اپ استوری وجود نداشت.

اما یک سال بعد از معرفی اولین آیفون، اپل، اپ استور را افتتاح کرد که به صورت پیش فرض بر روی آیفون ۳G وجود داشت. در آیفون دوم بسیاری از مشکلات آیفون اول درست شده بود و تکنولوژی ۳G و GPS نیز به آیفون ۳G اضافه شده بود.

درحالی اپل رکورد فروش ۱ میلیارد آیفون را زده است که این روز ها اپل با افت فروش آیفون مواجه شده است و بسیاری صاحب نظران پیش بینی کرده اند که آیفون ۷ هم فروش خوبی نخواهد داشت.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar