ایکس‌باکس وان اس برای پشتیبانی از رزولوشن ۴K نیازمند به‌ آپدیت روز اول است!

ایکس‌باکس وان اس برای پشتیبانی از رزولوشن ۴K نیازمند به‌ آپدیت روز اول است!

خبر عرضه کنسول های جدید که از ۴K پشتیبانی می کنند زیاد به مذاق گیمرها و کسانی که صاحب دو کنسول اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ هستند خوش نیامد. اما خبر بدتر این است که ظاهرا کنسول اکس باکس وان اس برای پخش فیلم های ۴K نیازمند آپدیت روز اول عرضه است. با دیجیشو همراه باشید.

اگر فکر کردید بعد از باز کردن جعبه و وصل کردن اکس باکس وان اس می توانید به راحتی رسانه های ۴K خود را تماشا کنید، اشتباه کرده اید. چون این کنسول جدید برای پخش کردن رسانه های ۴k نیاز به آپدیت روز اول خود دارد. همان طور که در اخبار گذشته هم به شما اطلاع دادیم، مایکروسافت قرار است در تاریخ دوم آگوست، آپدیت بزرگی برای ویندوز ۱۰ عرضه کند که شامل تغییرات بسیار زیادی است. این روز دقیقا روز عرضه اکس باکس وان اس است. اما ظاهرا شخصی توانسته این کنسول را زودتر از موعد دریافت کند. عکسی هم از آن منتشر کرده و ظاهرا از این که کنسول جدیدش نتوانسته بدون آپدیت روز اول، رسانه های ۴k را اجرا کند عصبی شده! این گیمر پس از انجام یک به‌روزرسانی ۴.۵ گیگابایتی، نتوانست از کنسول خود خروجی ۴K بگیرد و تنها گزینه ۱۰۸۰ باز بوده است. این گیمر همچنین دیسک ۴K فیلمی نیز در ایکس‌باکس وان اس خود قرار داده که بازهم شاهد دریافت یک ارور بوده است.

xboxones

احتمالا همانند زمان عرضه پلی استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان، این کنسول نیز در تاریخ رسمی عرضه خود به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد که ویژگی‌های آن را قابل استفاده می‌کند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar