بازی پوکمون گو روزانه ۱۰ میلیون دلار درآمد دارد…

بازی پوکمون گو روزانه ۱۰ میلیون دلار درآمد دارد…

بدون شک بازی پوکمون گو محبوبترین بازی موبایل در حال حاضر می باشد، یا شاید هم بتوان گفت محبوبترین بازی گوشی های هوشمند کل تاریخ!!! در هرصورت، این محبوبیت و همه گیر شدن پوکمون گو حسابی برای سازنده بازی سودآور بوده است.

بر اساس آمار تهیه شده توسط App Annie، به نظر کار و کاسبی نینتندو سازنده بازی پوکمون گو حسابی گرفته است و روزانه ۱۰ میلیون دلار از این بازی درآمد دارند. این درآمد در صورتی است که بازی هنوز در تمامی کشورها به صورت رسمی عرضه نشده است.

با اینکه دانلود و نصب این بازی برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS رایگان است، اما درآمد این بازی از پرداخت های درون برنامه ای اش می باشد. برای مثال خرید پوکبال ها در بازی، که بسیار هم رایج شده است. از طرفی محبوبیت این بازی می تواند تهدیدی برای دیگر بازی های محبوب همچون Candy Crush و Clash of Clans باشد.

این آمار نشان دهنده بازار داغ بازی های واقعیت افزوده است و دیگر توسعه دهندگان  می توانند از این موفقیت پوکمون گو درس بگیرند. البته این را در نظر داشته باشید که این آمار و ارقام رسما از طرف سازنده بازی تایید نشده و بهتر است کمی هم با شک و شبهه به این اعداد نگاه کنیم.

منبع: uberguzmo.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar