ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ، شهریور ماه رونمایی می شود

ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ، شهریور ماه رونمایی می شود

هیچ شکی نبود که سامسونگ پس موفقیت Gear S2، مدل جدید Gear S3 را هم معرفی کند. اما حالا زمان زیادی از عرضه Gear S2 گذشته و به موعد معرفی Gear S3 نزدیک می شویم.

بر طبق وبسایت SamMobile، گجت پوشیدنی مورد بحث ما در رویداد IFA 2016 که  از ۲ تا ۷ سپتامبر است، معرفی می شود. با اینکه سامسونگ قصد دارد گوشی نوت ۷ اش را زودتر از همیشه در ۱۲ مرداد معرفی کند، اما هنوز خبرهای خوبی برای رویداد IFA 2016 در شهریور ماه دارد.

این تنها خبر در مورد ساعت هوشمند جدید سامسونگ نیست. وبسایت SamMobile همچنین عنوان کرده است که ساعت Gear S3 مانند مدل اسبق خود صفحه ای دایره ای شکل دارد و با قاب چرخان دور ساعت می توانید در منوی این گجت اسکرول کنید.

قابلیت ذکر شده یکی از محبوبت ترین قابلیت های ساعت Gear S2 بود است و اینکه سامسونگ در Gear S3 هم این قابلیت را گنجانده است، خبر خوبی برای طرفداران ساعت هوشمند سامسونگ است.

در حال حاضر ساعت هوشمند Gear S2 در کنار Apple Watch در صدر محبوبترین گجت های پوشیدنی قرار دارد و قطعا به زودی با رونمایی از Gear S3 از طرف سامسونگ و Apple Watch 2 از طرف اپل شاهد رقابت دوباره بین این دو پیشتاز تکنولوژی خواهیم بود.

منبع: techradar.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar