کارگردان بازی Uncharted 4 راجع به سرنوشت نیتن دریک توضیح می دهد!

کارگردان بازی Uncharted 4 راجع به سرنوشت نیتن دریک توضیح می دهد!

چه کسی است که پلی استیشن داشته باشد اما سری فوق العاده Uncharted را تجربه نکرده باشد. آخرین نسخه از این سری یعنی Uncharted 4: A Thief’s End هم، مانند سری های پیشین، یک شاهکار به تمام معنا بود. این بازی از تمام قدرت کنسول نسل هشتمی سونی، پلی استیشن ۴ استفاده کرد و تبدیل به یک شاهکار شد.

****!!!!ادامه متن شامل محتویات لو دهنده است. پس اگر هنوز این بازی را تجربه نکرده اید، ادامه آن را نخوانید!!!!****

 

 

اما زمانی که این بازی معرفی شد و به طور رسمی Uncharted 4: A Thief’s End نام گرفت، بسیاری فکر کردند که نیتین دریک، شخصیت اصلی بازی، از ماجراجویی آخرش زنده بیرون نخواهد آمد. اما نتیجه ای کاملا عکس اتفاق افتاد و بازی پایان بسیار خوبی داشت. پایان بازی طوری بود که هم طرفداران را خوشحال کرد و هم جایی برای ادامه سری باقی گذاشت. یکی از نکات مثبت دیگر آن بود که پایان بازی هیچ سوالی را بی پاسخ نگذاشت. نیل دراکمن هم که کارگردان بازی است درباره اینکه چرا دریک را در پایان بازی زنده نگاه داشت، توضیحاتی داده که در ادامه خواهیم شنید:

این حس به وجود آمده بود که نیتن دریک ماجراجویی دیگری برای تجربه کردن ندارد. ما چطور این موضوع را به شکلی معنی دار جمع بندی کنیم که در عین حال با فضای بازی مناسب باشد؟ خیلی از مواقع وقتی می‌گویید که این آخر کار است، مردم با خود می‌گویند ‘اوه شما قرار است که او را بکشید’. این یک راه برای معنی دار کردن است.

 

جالب است که تا زمان عرضه بازی و تجربه آن، کسی از سرنوشت نیتن خبر نداشت. آقای دراکمن هم از این موضوع کمال استفاده را برد و طرفداران را برای تجربه بازی تشنه تر کرد. اما وی در ادامه گفت که هیچوقت حتی فکر کشتن نیتن را هم نکرده!

ما در همان اوایل کار، تصمیم گرفتیم که با توجه به فضای بازی، کشتن دریک برای این سبک اکشن ماجرایی شاد مناسب نیست.

 

به هر حال امیدواریم این شاهکار ادامه پیدا کند. اما نه به قیمت افت کیفیت و سودجویی. کاری که از استودیوی ناتی داگ به دور است!


 

 

نظر خود را بنویسید

avatar