از نقشه جدید Battlefield 1 در هفته آینده رونمایی خواهد شد!

از نقشه جدید Battlefield 1 در هفته آینده رونمایی خواهد شد!

پائیز امسال بازی های جذابی برای هر دو کنسول پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. یکی از بازی هایی که بسیاری انتظار آن را می کشند، قطعا BattleField 1 است. آن هم به خاطر بخش چندنفره ای که دارد. این سری از بازی، به جنگ جهانی اول خواهد رفت که تجربه ای جدید و هیجان انگیز است. یکی از تریلرهایی که برای این بازی منتشر شد، وجود اسب را در بازی نشان می داد. ظاهرا در آخرین خبری که درباره این بازی منتشر شده، وجود این حیوان نیز تایید شده.

شرکت الکترونیک آرتز که سازنده و ناشر بازی است اعلام کرده که در هفته آینده یک تریلر جدید برای این بازی منتشر می شود که از لحاظ اطلاعات جدید، مانند یک قطار است. پس هفته بعد اطلاعات بسیار بیشتری درباره این بازی بدست خواهیم آورد. اینکه چرا الکترونیک آرتز از واژه قطار برای این حجم از اطلاعات استفاده کرده، بی دلیل نیست. ظاهرا قطار هم در بازی وجود دارد. همان طور که می دانید، راه آهن نقش ویژه ای در حمل و نقل مهمات و سربازان ایفا کرد. الکترونیک‌آرتز همچنین اعلام کرد یک استریم زنده جدید Battlefield Squads هفته آینده در گیمزکام در روز ۱۶ اوت (سه‌شنبه ۲۶ مرداد) صورت می‌گیرد. تعدادی از شخصیت‌های یوتیوب و توئیچ در کنار “ستاره‌های اینترنت” مشغول به بازی در نقشه‌ای از بخش چندنفره Battlefield 1 می‌شوند که تاکنون دیده نشده است. پخش زنده گیم‌پلی در ساعت ۱۱:۳۰ شب صورت می‌گیرد.

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/08/Cpbzo4LWYAANjYs.jpg

البته نام این نقشه هنوز مشخص نیست اما استودیو اعلام کرده که در این بازی می توانید سوار اسب هم بشوید و نقاط تحت تصرف دشمن را پس بگیرید. بازی Battlefield 1 در ۲۱ اکتبر (جمعه ۳۰ مهر) بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. همچنین یک نسخه بتا برای بازی عرضه می‌شود اما هنوز هم تاریخ دقیقی برای انتشار آن وجود ندارد.


نظر خود را بنویسید

avatar