عکس های پخش شده از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس مشکی و گلد

عکس های پخش شده از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس مشکی و گلد

تا رونمایی آیفون جدید تقریبا ۱ ماه مانده است. در چند ماه اخیر روزی نبود که شایعات در مورد آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس خبرساز نشود و تقریبا همگی از ظاهر پرچمداران بعدی اپل مطلع هستیم. به تازگی عکس هایی نیز منتشر شده است و منابع عکس ادعا کرده اند که عکس های مربوطه آیفون ۷ و آیفون ۷پلاس اپل هستند. این عکس ها بی شک واضح ترین عکس هایی بوده است که تاکنون از آیفون های نسل بعدی اپل دیده ایم. دقیقا همه شایعاتی که از این گوشی شنیده بویم در این عکس نیز صدق می کند.

آیفون

 

در عکس ها مشاهده می شود که لنز دوربین در پنل پشتی دستگاه بزرگتر شده است و در مدل پلاس دستگاه شاهد دوربین دوگانه هستیم. متاسفانه از زاویه ای که عکس ها گرفته شده است مشخص نیست که جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون حذف شده است یا خیر، اما آخرین اخبار و شایعات پیرامون این دستگاه بیانگر حذف جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون بوده اند و عکس هایی نیز در این مورد پخش شده که اسپیکر های اضافه جایگذین جک هدفون شده بود.

کلید هوم هم در عکس ها به طور واضح مشخص نیست که آیا تبدیل به دکمه هایی لمسی شده است یا مانند قبل بصورت فیزیکی می باشد.

هرچند که در عکس های مربوطه فقط نسخه گلد و مشکی نمایش داده شده است اما منبع این عکس ها ادعا کرده اند که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس علاوه بر نسخه های گلد، مشکی، رز گلد و سیلور، رنگ آبی هم به آنها اضافه شده است.

۲ ۱

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar