مشکلات نسخه PC بازی No Man’s Sky، همچنان ادامه دارد!

مشکلات نسخه PC بازی No Man’s Sky، همچنان ادامه دارد!

بازی No Man’s Sky با یک تاخیر سه روزه برای کامپیوترهای شخصی منتشر شد، اما عرضه این بازی به یک فاجعه بزرگ برای سازندگانش تبدیل شده. پس در ادامه مطلب همراه ما باشید!

همان طور که گفتیم، عرضه بازی No Man’s Sky برای کامپیوترهای شخصی به یک فاجعه تبدیل شده. یکی از این مشکلات طبق خبری که پیش تر منتشر کردیم، افت نرخ فریم و رسیدن آن به عدد ۱۳ است. همچنین گزارشاتی مبنی بر Crash کردن بازی در بعضی مواقع شنیده ایم. صفحه استیم این بازی تاکنون بیش از ۵۰۰۰ گزارش دریافت کرده که تنها ۳۳ درصد آن مثبت و ۶۷ درصد آنها منفی بوده است، بنابراین می‌توان گفت که اکثر بازخوردهای این بازی منفی بوده‌اند.
اکنون کارگردان نوآور این بازی یعنی شان مورای در پاسخ به مشکلات این بازی در توییتر خود اعلام کرد:

برای بهبود عملکرد این بازی برروی رایانه‌های شخصی ما بیشترین تلاش خود را خواهیم کرد که سرورهای آن را فعال نگاه داریم. از اینکه مشکلاتی برای اکثر بازیکنان وجود دارند مطلع هستیم. تعداد افرادیکه در ۱۵ دقیقه ابتدایی عرضه این بازی تلاش به اجرای آن کردند بطور سرسام آوری زیاد بود. به نظر می‌رسد که ۹۹ درصد در حال اجرای اجرای بازی برروی سرورهای ما هستند. ما در حال تلاش برای برطرف کردن مشکلات پیش روی برخی افراد هستیم. بیشتر مشکلات گزارش شده از سوی کاربرانی بوده است که Visual C++ Redist 2010 را برروی سیستم خود نداشته‌اند. اولین بهینه‌ساز مربوط به رایانه‌های شخصی این بازی هم اکنون عرضه شده است! بازی را بروز رسانی و در صورت لزوم ریستارت کنید. مشکل دوم اعلام شده از سوی کسانی بوده است که درایور GFX آنها بروز نبوده است یا حتی آن را نصب نکرده‌اند. لطفاً آخرین درایور خود را از ای‌ام‌دی و انویدیا دریافت و نصب کنید. برای حل مشکل سوم لطفاً اطمینان حاصل کنید که کارت GFX شما از حداقل سیستم مورد نیاز این بازی برخوردار باشد. توجه داشته باشید که برای اجرای بازی No Man’s Sky به OpenGL 4.5 نیاز خواهید داشت.

 

استودیوی هلو هم اعلام کرده که از مشکلات به وجود آمده آگاه است. این شرکت یک تیم سنجش کیفی خارج از مجموعه را هم استخدام کرده که هرچه سریع تر با یک بروزرسانی، این بازی را بهبود بخشند. گزارشاتی هم حاکی از این بوده که بسیاری از کسانی که این بازی را تهیه کرده اند، خواستار پس گرفتن پول خود هستند و استیم هم در حال پس دادن پول کاربران ناراضی است!


 

 

نظر خود را بنویسید

avatar