شرکت Google، رقیب Facetime را برای اندروید عرضه کرد!

شرکت Google، رقیب Facetime را برای اندروید عرضه کرد!

یکی از ویژگی های مثبتی که دیوایس های اپلی دارند، قابلیت Facetime است که به دو صورت، فقط صوتی و صوتی و تصویری است. برنامه های دیگری هم وجود دارند که روی تمام سیستم عامل ها در دسترس هستند. یکی از این برنامه ها Skype است. اما گوگل تصمیم گرفته که برنامه اختصاصی خود را عرضه کند. نام این برنامه Duo است که به کاربران اجازه می دهد با هم تماس تصویری برقرار کنند.

این برنامه روی هر دو سیستم عامل Android و iOS در دسترس است. گوگل با این کار می خواهد با سرویس هایی مثل Facetime و Skype رقابت کند. اپ Duo یک برنامه رایگان است که به افراد خانواده اجازه می دهد تا با هم ارتباط تصویری برقرار کنند. یکی از قابلیت های این اپ، قابلیت Knock Knock است. که شما می توانید با استفاده از این قابلیت، به عنوان یک دعوت نامه، یک ویدئوی Live کوتاه مدت برای فرد مورد نظر ارسال کنید. گوگل می گوید با این کار سعی داشته تا تماس های تصویری را لذت بخش تر کند. این اپ همچنین از امنیت end to end encryption استفاده می کند که این اطمینان را به طرفین مکالمه می دهد که تماس آنها از امنیت کامل برخوردار است.

مانند بقیه اپ های تصویری، Duo از شما شماره تلفن و دسترسی به لیست Contactها را می خواهد و شما دیگر لازم نیست برای استفاده از این اپ Sign up کنید. بسته به مکان زندگی شما، ممکن است این اپلیکیشن را بتوانید از Google Play Store و App Store دانلود نمایید. اگر این اپ در دسترس نبود، گوگل اطمینان داده که تا دو روز آینده، این اتفاق خواهد افتاد.

منبع: Techradar


 

نظر خود را بنویسید

avatar